Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko241
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
nihilplures

nihilplures

Dołączył 14 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 50
  • Znaleziska 36
  • Mikroblog 14
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 6
nihilplures
nihilplures 15.12.2015, 10:34:38
  • 4
Drogie Mirki, właśnie wydaliśmy naszą grę o królikach na CDP.pl z ceną dopasowaną na polskie warunki. Wbrew temu co by się wydawało nie zarabiamy na niej kroci i każda złotówka pomaga nam dalej pracować nad projektem. Jak na razie udaje nam się utrzymać dobre tempo aktualizacji, a z Waszym wsparciem już niedługo gra będzie prawie w pełni gotowa ᕦ(òóˇ)ᕤ #gry #steam #
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

nihilplures
nihilplures
Autor
15.12.2015, 10:47:55
  • 0
@Nabucho: no jak "W PEŁNI" to nie wystarczy "Waszego" tylko "WASZEGO" :)
  • Odpowiedz
nihilplures
nihilplures 25.11.2015, 20:06:33
  • 2
Na Steamie rozpoczęła się wyprzedaż królików #gry #steam #wyprzedaz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bocian82
bocian82
08.11.2015, 13:34:16
  • 2
#gry #worms #steam Które z Worms'ów są bardziej popularne ( w które więcej ludzi gra multiplayer sieciowo ) Clan Wars czy Myhem .
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

nihilplures
nihilplures 08.11.2015, 16:20:10
  • 0
@bocian82: Worms World Party powstał po Armageddonie i jest taki sam tylko ma dodatkowe usprawnienia (wiki) - mi się najlepiej i najdłużej w tę wersję grało. Razem ze znajomymi robimy podobną grę (było na wykopie).
  • Odpowiedz

95

Tworzymy grę Marchwicę Mózgu na Steamie [AMA]

Tworzymy grę Marchwicę Mózgu na Steamie [AMA]

Jeśli jesteś fanem Wormsów, Soldata czy Liero, to nasza gra na pewno Ci się spodoba

nihilplures
z
wykop.pl
dodany: 28.10.2015, 07:09:37
  • 31
  • #
    gry
  • #
    steam
  • #
    giveaway
  • #
    ama
  • #
    rozrywka
  • #
    rozdajo
nihilplures
nihilplures
Autor
28.10.2015, 07:09:48
  • 2
Czekam na pytania :)
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

nihilplures
nihilplures
Autor
28.10.2015, 09:01:15
  • 4
@lionbest: Gra ciągle ewoluuje i właśnie w tym celu zwracamy się do Was by sprawdzić jej odbiór. Wiele uwag dotyczy kwestii, na które łatwo da się wpłynąć zmieniając zadane parametry w grze. Pracujemy też nad możliwością łatwego moddowania gry.

Uwaga na temat wolnego kopania pojawia się nie pierwszy raz. Warto zwrócić uwagę, że kopanie wymaga przytrzymania Alt Fire i od tego zależy moc oraz szybkość uderzenia. Ostatnim razem przyspieszyłem je o
nihilplures
nihilplures
Autor
28.10.2015, 09:25:46
  • 2
@Wladca_czipsow: Tutaj cena jest nastawiona na społeczność early accessową, która jest skłonna dopomóc w realizacji projektu. W tym względzie nasz projekt nie wyróżnia się na tle innych z tego działu na Steamie. Jednak w zamian oferujemy ciągłą pracę nad projektem, uwzględnianie uwag społeczności i dodawanie nowych ficzerów do podstawowej wersji gry, a nie przez płatne DLC. Natomiast jeśli ktoś jest zainteresowany grą, ale cena wydaje się przesadzona jak na polskie
nihilplures
nihilplures
Autor
28.10.2015, 10:13:12
  • 1
@frey0527: Już w tym momencie można grać na klawiaturze - nawet tak jak za starych dobrych czasów, kiedy grało się we dwie osoby na jednej klawiaturze w Liero. Oczywiście jeszcze jest problem z obsługą myszki. Wynika on z tego, że chcieliśmy żeby gracze na klawiaturze i padzie mieli równe szanse. Postaramy się dodać wsparcie myszki do celowania tak by nie zaburzyć równowagi.
nihilplures
nihilplures
Autor
28.10.2015, 10:38:22
  • 1
@jtank:
1. Soundtrack został przygotowany przez Mikołaja - polecam jego całe portfolio
2. W rzeczy samej, grafiką królików i plansz zajmowały się dwie różne osoby - jednak prawdopodobnie chodzi o taki efekt jak w kreskówkach, że animowane postacie i statyczne tło są inaczej rysowane.
3. Trochę eksperymentowaliśmy - spróbujemy dodać trampoliny i ciągi powietrzne do poruszania się pomiędzy planetami żeby nie zmuszać gracza do manewrowania królikiem jak w Interstellarze. Może uda się
nihilplures
nihilplures
Autor
28.10.2015, 10:58:55
  • 4
@Hamza:
1. Unity / C#
2, 4. Od sierpnia 2014 do lutego 2015 tworzyłem w pojedynkę, a potem stopniowo zaczęły się dołączać nowe osoby. Obecnie jest nas razem pięcioro.
3. Tak, wydajny obliczeniowo i niezawodny mechanizm modyfikacji terenu można zaliczyć do największych wyzwań. Rozwiązanie jest autorskie i lepsze niż te, które można znaleźć. Tym się zająłem w pierwszej kolejności.
5. Tak, między innymi zakupiliśmy licencje na odgłosy broni, czcionkę w
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

nihilplures
nihilplures
Autor
28.10.2015, 11:03:41
  • 1
@Hamza: Sorry jakoś odpowiedź mi się źle kliknęła - mam nadzieję, że dostałeś notyfikację.
nihilplures
nihilplures
Autor
28.10.2015, 11:21:57
  • 0
@slec21: Następny giveaway zorganizujemy przez odpowiedni serwis, który pozwoli uniknąć zamieszania (może macie jakieś preferencje). Jednak na początek chcieliśmy to przeprowadzić w możliwie prosty sposób, tym bardziej, że gra jest jeszcze za mało znana żeby ktoś miał tymi kluczami zacząć handlować (może nie doceniam użytkowników wykopu).
nihilplures
nihilplures
Autor
28.10.2015, 11:27:35
  • 4
@sakahashi: Kosztowało to dużo pracy i w pewnym momencie zacząłem wątpić czy zostanie to docenione. Takie komentarze bardzo motywują do dalszej pracy. Dziękuję :)
nihilplures
nihilplures
Autor
28.10.2015, 13:09:08
  • 2
@Hamza:
1. Mamy parę oryginalnych pomysłów na gry, które są odłożone na lepsze czasy. W tym momencie pracujemy jeszcze nad realistycznym symulatorem koparki (3D). Mamy już dobrze zaimplementowany model fizyczny kopania w ziemi. Na bazie tego planujemy wykonać trenażer dla ośrodków szkolących przyszłych operatorów koparek. Jest również szansa na symulator koparki jako grę, ale szczegółów na razie nie mogę zdradzać.
2. Teren jest oparty o reprezentację wektorową (a nie rastrową
nihilplures
nihilplures
Autor
28.10.2015, 14:42:20
  • 1
@max1983: No dobrze, będziemy o tym pamiętać by na przyszłość rozdawać je w bardziej rozsądny sposób. Tak jak już wspominałem wcześniej, chcieliśmy to zrobić w możliwie prosty sposób i nie zmuszać do dodatkowego rejestrowania. Może jeszcze się coś pojawi na otarcie łez ( ͡º ͜ʖ͡º)
nihilplures
nihilplures
Autor
28.10.2015, 22:45:26
  • 2
@Mordeusz: Te pierwsze 30 sekund to był nagrany gameplay z trybu treningowego z botami o losowym zachowaniu na planecie Steam. Animacja brzmi jakby to było składane w programie do animacji, a tymczasem została nagrana scena z gry. Za którymś razem króliki zrobiły coś ciekawego, to zostało nagrane i umieszczone jako intro. Jedynymi dodatkowymi elementami były loga, które są zrozumiałe jak sam przyznałeś.

Ciężko mi się wypowiadać w imieniu trailerów innych
nihilplures
nihilplures
Autor
29.10.2015, 06:14:50
  • 1
@HaveANiceDayMan: Demko co prawda odbiega jakością od ostatniego update'a, ale też polecam. Niedługo wrzucimy nowe demo.
nihilplures
nihilplures
Autor
29.10.2015, 06:17:08
  • 1
@dentedpenny: Reprezentuje stan umysłu po zarwanej nocy spędzonej na programowaniu.
nihilplures
nihilplures
Autor
29.10.2015, 06:18:28
  • 2
@frostdemon: Zaczynam lubić komentarze na wykopie :)
nihilplures
nihilplures
Autor
29.10.2015, 09:11:40
  • 3
@HaveANiceDayMan: Tamte ich króliki są na paszy ze sterydami. My hodujemy swoje polskie króliki w sposób naturalny i ekologiczny.
nihilplures
nihilplures 27.10.2015, 14:24:20
  • 9
cześć mirki, tworzymy gry, a obecnie pracujemy nad Marchwicą Mózgu. Chcielibyśmy jutro zrobić AMA na ten temat. Czy bylibyście zainteresowani? Macie jakieś specjalne życzenia? #gry #steam #ama
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

nihilplures
nihilplures
Autor
27.10.2015, 14:30:05
  • 0
@MarekKaa: tak, fani Soldata, Wormsów, a w szczególności klasycznego Liero powinni być zainteresowani :)
  • Odpowiedz
nihilplures
nihilplures
Autor
27.10.2015, 14:30:47
  • 0
@jankovich: unity / C#
  • Odpowiedz
nihilplures
nihilplures
Autor
27.10.2015, 14:31:52
  • 0
@Poortland: cena early accessowa dla tych co chcieliby wesprzeć grę
  • Odpowiedz
nihilplures
nihilplures
Autor
27.10.2015, 14:33:51
  • 0
@dziabarakus: pomyślim nad tym
  • Odpowiedz
nihilplures
nihilplures
Autor
27.10.2015, 14:40:22
  • 0
@jankovich: prace trwają już od ponad roku - szczegóły mogę opisać na jutrzejszym ama
  • Odpowiedz
nihilplures
nihilplures
Autor
27.10.2015, 14:42:45
  • 0
@Caddox: dla wielkiego studia tak, my zaś robimy tę grę bez budżetu w wolnym czasie
  • Odpowiedz
nihilplures
nihilplures
Autor
27.10.2015, 14:45:59
  • 0
@Caddox: dużo testowaliśmy i tempo akcji wydaje się spoko, ale jak ktoś będzie czuł niedosyt to użyje sobie skalowania czasu - jak tylko dodamy mechanizm do modów :)
  • Odpowiedz
nihilplures
nihilplures
Autor
27.10.2015, 14:53:45
  • 0
@Jednobrewy: Zarzut powielania pomysłów w branży gier istnieje odkąd pamiętam. Robimy grę, w którą sami chcielibyśmy pograć i dbamy o to by w grze pojawiały się ficzery, których nie ma w innych grach lub są, ale tutaj są lepiej zrobione.
  • Odpowiedz
nihilplures
nihilplures
Autor
28.10.2015, 07:12:17
  • 0
Zgodnie z obietnicą dodaję: http://www.wykop.pl/link/2827591/tworzymy-gre-marchwice-mozgu-na-steamie-ama/
  • Odpowiedz

Bartek Dzieńkowski

  • Wrocław
  • http://nihilplures.com

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 30.11.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking