@x-kom:Cześć, kiedy mogę spodziewać się naprawy laptopa ? Od miesiąca jestem bez sprzętu, a od dwóch tygodni nikt z x-kom nie odpowiada na maile - dodatkowo trudno jest się do was dodzwonić#xkom
- 0
oszukujecie ciągle i kłamiecie - 30 maja to ja dzwoniłem do was i nikt nie chciał rozwiązać sprawy - p. Ania powiedziała, ze jej przykro iż uszkodziliście laptopa(sic) dodatkowo nie może przełączyć mnie do kierownika waszego serwisu bo to .. tajne dlaczego na facebooku nie publikujecie niewygodnych faktów ?
- 0
a tak w wolnej chwili do poczytania o podobnych przypadkach "dobrego traktowania" klientów przez x-kom:
https://www.facebook.com/Nigdy-wi%C4%99cej-x-kom-281555458857536/?fref=ts
https://www.facebook.com/Nigdy-wi%C4%99cej-x-kom-281555458857536/?fref=ts
- 1
Cześć, kiedy mogę spodziewać się naprawy laptopa ? Od miesiąca jestem bez sprzętu, a od dwóch tygodni nikt z x-kom nie odpowiada na maile - dodatkowo trudno jest się do was dodzwonić#xkom
- 0
@signap: hahah- niestety x-kom nie pozwala na to - prawdopodobnie woli nie mieć do czynienia z niezadowolonym klientem( chodzi o sprzęt zakupimy przez stronę x-kom)
- 0
uszkodziliście laptopa o czym zostałem poinformowany przez p. Anię oraz na stronie opineo: gdzie po zapoznaniu się z moim komentarzem nie zgłosicie uwag:
http://www.opineo.pl/opinia/7139594
Nadal czekam na naprawę laptopa lub zwrot pieniędzy - ponad miesiąc.
Jak nazywa się osoba co cały czas kłamie, ukrywa fakty i oszukuje ?
http://www.opineo.pl/opinia/7139594
Nadal czekam na naprawę laptopa lub zwrot pieniędzy - ponad miesiąc.
Jak nazywa się osoba co cały czas kłamie, ukrywa fakty i oszukuje ?
Mirki/Mirabelki, pomóżcie mi w sprawie z x-kom i laptopem od nich bo nie mam już siły...
piszę to jeszcze raz, bo przez przypadek usunęłam poprzedni wpis ( ͡° ʖ̯ ͡°) więc w dużym skrócie:
NIE POLECAM ZAKUPÓW W X-KOM / sprzętu asus
Kupiłam laptopa asus R510LDV z kartą graficzną Nvidia 820m, jednak z tą kartą właśnie był problem i 4 razy wysyłałam sprzęt na gwarancję, ZA KAŻDYM RAZEM Z TĄ SAMĄ USTERKĄ KTÓRĄ OPISAŁAM TUTAJ. Użycie karty graficznej skacze ciągle 5%-100% podczas obciążenia, za 1 razem "nic nie wykryli", za 2 i 3 razem wykryli usterkę, więc wymienili płytę główną i dysk twardy (bez komentarza) po 3 razie, gdy laptop wrócił do mnie z "naprawioną usterką", po której było dokładnie to samo co wcześniej, x-kom zapewnił mnie, że tym razem dopilnuje sprawy we własnym zakresie. No i dopilnowali... oddałam laptopa 15 kwietnia, 16 maja dostałam informację że laptop jest
piszę to jeszcze raz, bo przez przypadek usunęłam poprzedni wpis ( ͡° ʖ̯ ͡°) więc w dużym skrócie:
NIE POLECAM ZAKUPÓW W X-KOM / sprzętu asus
Kupiłam laptopa asus R510LDV z kartą graficzną Nvidia 820m, jednak z tą kartą właśnie był problem i 4 razy wysyłałam sprzęt na gwarancję, ZA KAŻDYM RAZEM Z TĄ SAMĄ USTERKĄ KTÓRĄ OPISAŁAM TUTAJ. Użycie karty graficznej skacze ciągle 5%-100% podczas obciążenia, za 1 razem "nic nie wykryli", za 2 i 3 razem wykryli usterkę, więc wymienili płytę główną i dysk twardy (bez komentarza) po 3 razie, gdy laptop wrócił do mnie z "naprawioną usterką", po której było dokładnie to samo co wcześniej, x-kom zapewnił mnie, że tym razem dopilnuje sprawy we własnym zakresie. No i dopilnowali... oddałam laptopa 15 kwietnia, 16 maja dostałam informację że laptop jest
jeżeli nie macie woli rozwiązania problemu tylko cały czas ukrywacie i oszukujecie to jak inaczej was nazywać ???
może macie jakieś propozycje ???
https://www.facebook.com/Nigdy-wi%C4%99cej-x-kom-281555458857536/?fref=ts