Cześć, 13.11 zakupiłem xiaomi mi6, wysyłka 21.11 od tego czasu telefon do mnie nie dotarł. Niestety zapłacone zostało przez przelewy 24 a nie PayPal. Pani na tickecie twierdzi, że przesyłka nie długo dotrze jednak jak chce jakiekolwiek szczegółowe info nie potrafi mi udzielić i mówi że mam czekać. Macie jakieś pomysły? Trochę szkoda pozbyć się 1400 zł :/ #gearbest
Heh to mi pomogłes, a czy może wisieć na UC? Tracking : 2017-11-21 07:46:00 Informacje o zamównieniu zostały przesłane do DPD. [Centrum danych DPD] 2017-11-21 13:40:00 Customer data received Southall [] 2017-11-22 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre. [] 2017-11-22 22:22:09 Parcel departure in Shenzhen Sorting Centr []
2017-11-21 05:40:00 Your parcel is on its way [Southall] 2017-11-21 07:20:07 Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nie nadana [] 2017-11-21 07:46:00 Informacje o zamównieniu zostały przesłane do DPD. [Centrum danych DPD] 2017-11-21 13:40:00 Customer data received Southall [] 2017-11-22 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre. [] 2017-11-22 22:22:09 Parcel departure in Shenzhen Sorting Centr []
@RzuwBuotny: dziś mi napisali, że jak im zapłacę 190$ to mi wyślą ponownie, chyba ich poje... I nie wiem czy teraz czekać czy co zrobić jakieś pomysły? @AliPaczka: dzięki, myślałem że coś wiesz na ten temat
Cześć. Chciałabym prosić o poradę co zrobić w mojej sytuacji. 17 listopada zakupiłam ultrabooka na Gearbest (mój pierwszy zakup tam). Wysyłka - 22 listopada przez priority line, płatność Paypalem. Do tej pory swojej paczki nie otrzymałam. Napisałam 3 dni temu ticket na stronie gearbest z zapytaniem o przedmiot i niestety nie uzyskałam żadnej odpowiedzi. Co mam zatem zrobić? Poczekać jeszcze kilka dni czy napisać o zwrot bezpośrednio do PP. Dołączam screen trackingu.
@avira 2017-11-21 07:46:00 Informacje o zamównieniu zostały przesłane do DPD. [Centrum danych DPD] 2017-11-21 13:40:00 Customer data received Southall [] 2017-11-22 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre. [] 2017-11-22 22:22:09 Parcel departure in Shenzhen Sorting Centr [] 2017-11-23 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.
13.11 zakupiłem xiaomi mi6, wysyłka 21.11 od tego czasu telefon do mnie nie dotarł. Niestety zapłacone zostało przez przelewy 24 a nie PayPal. Pani na tickecie twierdzi, że przesyłka nie długo dotrze jednak jak chce jakiekolwiek szczegółowe info nie potrafi mi udzielić i mówi że mam czekać. Macie jakieś pomysły? Trochę szkoda pozbyć się 1400 zł :/
#gearbest
Tracking :
2017-11-21 07:46:00 Informacje o zamównieniu zostały przesłane do DPD. [Centrum danych DPD]
2017-11-21 13:40:00 Customer data received Southall []
2017-11-22 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre. []
2017-11-22 22:22:09 Parcel departure in Shenzhen Sorting Centr []
A jak wygląda sprawa z ponowną wysyłka? Jeśli nie będę chcial zwrotu połowy gotówki
2017-11-21 07:20:07 Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nie nadana []
2017-11-21 07:46:00 Informacje o zamównieniu zostały przesłane do DPD. [Centrum danych DPD]
2017-11-21 13:40:00 Customer data received Southall []
2017-11-22 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre. []
2017-11-22 22:22:09 Parcel departure in Shenzhen Sorting Centr []