@lesniok: jeśli chodzi o te duże jumbo bagi, to są to produkty tzw. in-outy, których kierownik zmiany nie ma opcji zamówić na określony termin. Przychodzą na paletach jak ich centralny magazyn wyśle na dany sklep. Najczęściej trzeba się rozglądać za nimi w gazetkach (dzień przed datą obowiązywania) i tylko wtedy jedynie możesz określić prawdopodobny termin kiedy się pojawią.
Cześć. Chciałabym prosić o poradę co zrobić w mojej sytuacji. 17 listopada zakupiłam ultrabooka na Gearbest (mój pierwszy zakup tam). Wysyłka - 22 listopada przez priority line, płatność Paypalem. Do tej pory swojej paczki nie otrzymałam. Napisałam 3 dni temu ticket na stronie gearbest z zapytaniem o przedmiot i niestety nie uzyskałam żadnej odpowiedzi. Co mam zatem zrobić? Poczekać jeszcze kilka dni czy napisać o zwrot bezpośrednio do PP. Dołączam screen trackingu.
@janix 3 pozostałe przesyłki zakupione i wysłane w połowie grudnia już dawno dotarły na początku stycznia, a na tą, notabene najdroższą czekam już ponad 60 dni. I dlatego chciałam się dopytać ;)