@Tyskiee: Zastanawiam się ile wpływu na bycie zrealizowanym jako jeden z pierwszych (tak wygląda z tego co tu się dzieje) ma fakt, że #!$%@?łem ich o wprowadzanie w błąd z terminem wysyłki każdym możliwym kanałem.
@Krabowski: Jako, że dziś mam tryb #!$%@?ącego klienta pozwalam sobie ich nękać. Na pytanie na infolinii czemu na listingu była informacja o wysyłce na kolejny dzień nie dostałem do teraz listu przewozowego usłyszałem nieśmiertelne: "Nie otrzymał Pan potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji więc można uznać że to co tam było napisane jest nieważne". Jakbym lata temu pracując w handlu w małym sklepie powiedział tak do klienta to wyleciałbym z roboty szybciej
@patrycek123: W piątek dzwoniłem na infolinię - powiedzieli: wysyłamy w poniedziałek. Dzwoniłem teraz - najpierw słyszę, że w tym tygodniu potem, że dział marketingu nie przekazał informacji. Jak wytknąłem, że przekazuje mi dwie sprzeczne informacje to nastała cisza. Oni nic nie wiedzą (typowe dla infolinii typu korpo z mordoru), a pracownicy (adekwatni do zarobków) mają #!$%@?.
Ktos zamówił tego bundla z euro rtv z demon soulsami i padem i ps5 i zaznaczył dostawę na jutro ? ( ͡°͜ʖ͡°) jestem ciekaw czy faktycznie są wstanie dostarczyć to, i co taka osoba dostaje w potwierdzeniu na maila ( ͡°͜ʖ͡°) #ps5 #eurortvagd #playstation5
@Maciek952: Dzwoniłem do nich bo chciałem zmienić na zestaw z Soulsami i dowiedziałem się, że to im dopiero wejdzie na magazyn i wysyłka będzie w poniedziałek (o ile pracownicy infolinii mają faktyczne informacje).
#ps5