Pamięta ktoś jak się zwał mod do budowania rakiet niejako przez kerbale? Jak na przykład lądując na munie rozwalę silnik, a obok będzie stary, to kerbal to sobie przekłada i wraca do domu.
Stworzyłem potwora :D Krzyżówka F-15 (ogólny kształt), Su-27 (patyk w… ogonie) i Tomacata (zmienna geometria). Startuje przy 30m/s, wyciąga 2,72 macha, pułap przelotowy 20km, najwyższy „skok” 55km, na rozłożonych skrzydłach zwrotny jak jasna cholera, lata bokiem, tyłem, skręca w miejscu, zawisa na silnikach, robi backflipa nie przerywając lotu na wprost, na złożonych można robić zwroty przy Vmax bez strachu o defragmentacje kadłuba, torba w razie nudności na wyposażeniu i sportowy wygląd (
Orbital Space Station wraz z zadokowanym pierwszym z czterech łazików :3
Trwają przygotowanie do misji na Laythe mająca na celu zbadanie planety w celu potencjalnej kolonizacji tego niezwykłego księżyca Joola - misja zawierać będzie dwa łaziki badawcze szesnastej generacji na dwie najbardziej obiecujące wyspy, oraz dwa łaziki lotne, które będą badać docelowe miejsca lądowań kolejnych łazików.
@zirytowana_plaszczka: Na YT jest mnóstwo filmików, zarówno tutoriali dla początkujących jak i filmików dla bardziej zaawansowanych. Jeszcze mi się nie zdarzyło żebym nie znalazł czegoś jak potrzebowałem. A jeśli chodzi o podstawowe manewry na orbicie, to tutorial wbudowany w grę naprawdę dobrze je tłumaczy.
@Myrten: Po co w ogóle marnować czas na pisanie od nowa ficzera, który już ktoś zrobił? Niech na x64 się skupią, a takie rzeczy dopiero jak już nie będą mieli nad czym siedzieć.
@salad_fingers: Mogliby po prostu dogadać się z autorem Remote Tech i włączyć mod do stocka. Done. Wszyscy szczęśliwi i mogą pracować nad x64 zamiast dublować pomysły i tym samym ubijać dobry mod.
Mam zainstalowane KIS/KAS. Tryb kariery, mam dostępne juz CC-R2 connector port. Podpinam (w EVA) CC-R2 w dwa zbiorniki, jeden pusty drugi pełny. Łączę porty poleceniem "link", a następnie przy pustym zbiorniku klikam "pump here" i.. nic? Jak dokonać transfer paliwa za pomocą CC-R2?
Hm... A gdyby tak KSP uwzględniało dylatację czasu i by te drgania przyspieszyć, to ciekawe rzeczy mogłyby zacząć się dziać ( ͡°͜ʖ͡°). #kerbalspaceprogram
Czy da się grać w wersję podstawową tak by dolecieć dalej niż na kerbalskiego Marsa? Siedzę drugi dzień i nie mogę dolecieć, nawet nie udaje mi się zrobić samolotu co doleci na księżyc :( Czy trzeba mody czy "wystarczy" robić rakiety niewyobrażalnych rozmiarów. Bo na kodach to za łatwo... #kerbalspaceprogram
@BursztynowyLubrykant: Na stockowych częściach spokojnie można dolecieć wszędzie w układzie Kerbola. Trzeba tylko odpowiednio dużej rakiety (ale np. w okolice Joola wcale nie musi być niewyobrażalnych rozmiarów, bez przesady), oczywiście trzeba robić transfer w okolicach okna startowego na daną planetę (do oceny tego przydają się już mody które Ci to pokazują).
szesnaście prototypów, miliony kredytów, sześciu zabitych ale w końcu się udało! SSTO o masie startowej 217 ton + 40 ton ładunku ᕦ(òóˇ)ᕤ
I tak sukces połowiczny bo nie jest full stock, musiałem użyć tweakscale aby utrzymać w ryzach ilość części, 2 rapiery a 24 to trochę różnica. #kerbalspaceprogram
@Antylogic: to jest właściwie SSTE na podstawie planów jakiegoś gościa z fanpage KSP na FB. Napęd 2 Rapiery + Atomówka i w ładowni sprzęt do robienia paliwa z planety
@AstroMat: mod Kerbal Engineer Redux, dodaje ikonkę na toolbarze w prawym górnym rogu, którą można rozwinąć do takich okienek z informacjami. nie wiem czy już wyszła wersja działająca z 1.0.5, ta jest na 1.0.4 i nie pokazuje statystyk dla silników odrzutowych, ale z rakietami działa świetnie. MechJeb ma to samo + autopilot.
@jack-lumberjack Zrobiłem skrzydła po mojemu, 25,5 tony, 1,1km/s zostało w zbiornikach, orbita za drugim podejściem, trochę krzywa.
#ksp #kerbalspaceprogram