Zróbcie 3 stage exp. 8-50 ---- 5x jak nie więcej 51-100 ----2/3x 101+ 1x
I tak wszyscy wiemy kto będzie pierwszy w rankingu, a 50lvl jest optymalny dla wszystkich profesji. Do tego loot 1 albo 2x i mamy zajebiste odczucia rpg, serverek igiełka na lata
@FireDash: najwazniejsze edycje umieraly przez brak contentu na h lvl, zle ustawienia stage'y (za malo na poczatku przez co casuale odpuszczali) i zbyt male straty od pvp.
@PortalZeSmiesznymiObrazkami: tak, bylo, zbyt male straty od pvp rozwalilil mid / end game'owy balans oraz ekonomie serwera co spowodowalo odejscie badz co badz najwiekszej ilosci graczy
@PortalZeSmiesznymiObrazkami: @hihi_jery: wszystkie najwieksze i najlepsze zadymy na tym serwerze mialy miejsce przez fakt ze ktos nie mogl zgubic pza :) taka juz jest tibia, noob chary to czesc zabawy
Prawda jest taka, że najlepszą edycją była ta, gdzie exp był duży i każdy mógł wbić sobie ten 150-200 level z łatwością. Każdy wtedy miał kasę i było zajebiście. A te wszystkie dyskusję o "rpg" to sobie możecie wsadzić, bo na tych edycjach z mniejszym expem ludzie odpuszczali bo nie mogli wbić 100 poziomu. #mirkots
@Lajz: jesli chcesz by serwer stal 2 tygodnie to jest to dobry pomysl a jesli chcesz by serw stal dluzej niz dwa miesiace to jednak exp i loot musza byc stosunkowo niskie by ekonomia serwera nie upadla
8-50 ---- 5x jak nie więcej
51-100 ----2/3x
101+ 1x
I tak wszyscy wiemy kto będzie pierwszy w rankingu, a 50lvl jest optymalny dla wszystkich profesji. Do tego loot 1 albo 2x i mamy zajebiste odczucia rpg, serverek igiełka na lata
2 r-------a przez bug w shared party oraz za duzy exp
kolejne to juz farmazony administracji czy cofki serwera