Sieć #play Play zablokowała mojej dziewczynie możliwość dzwonienia, wysyłania SMS i korzystania z internetu, bo wysyłała za dużo SMS do właściciela lokalu, który nie ogarnął, że Booking pobiera mu prowizje za lokal i chciał od nas wyłudzić te pieniądze, obrażając moja dziewczynę, że nie jest to normalne, żeby z nim pisać cały dzień, podczas gdy jesteśmy na wakacjach. Okazało się, że nie ma też śniadań i powiedział, że jak nam
@karolek120: Od miesiąca playowi nie udało się u mnie w mieszkaniu zamontować internetu. Pierwszy technik (który nie bardzo mówił po polsku ani angielsku) nie potrafił wytłumaczyć dlaczego nie może podłączyć sprzętu (mówił coś o dwóch czarnych i białych kablach i o tym żeby iść do innego operatora) i do tej pory nie udało mi się dowiedzieć o co chodziło. Od 3 tygodni dzwonię co kilka dni żeby dowiedzieć się że
@karolek120: szczerze? gowno bedzie a nie traktowane priorytetowo, to jest standardowy tekst zeby sie klient odczepil. Trzeba zlozyc reklamacje oficjalnie, zeby dostac numer sprawy/zgloszenia. Nie napisales czy to abo, czy karta prepaid czy jak.
Do tego napisalbym maila z dokladnym opisaniem problemow, z info o braku pomocy ze strony play, braku podjecia jakichkolwiek dzialan itd i slal to do dzialu reklamacji, do rzecznika prasowego, umiescilbym kopie na FB playa i
Od 3 tygodni dzwonię co kilka dni żeby dowiedzieć się że
Trzeba zlozyc reklamacje oficjalnie, zeby dostac numer sprawy/zgloszenia. Nie napisales czy to abo, czy karta prepaid czy jak.
Do tego napisalbym maila z dokladnym opisaniem problemow, z info o braku pomocy ze strony play, braku podjecia jakichkolwiek dzialan itd i slal to do dzialu reklamacji, do rzecznika prasowego, umiescilbym kopie na FB playa i