Dziś jest ciepłe, lipcowe popołudnie. Było to około godziny 17:30. Idę w kierunku bankomatu EURONET przy ulicy Swojczyckiej we Wrocławiu. Mam przy sobie 9400 złotych w gotówce, które muszę wpłacić na swoje konto. Na dniach mam spłatę raty, a chciałabym też opłacić wakacje, na które odkładałam przez trzy miesiące.
Docieram do bankomatu EURONET. Wybieram opcję wpłaty BLIK, wpisuję kod BLIK na ekranie i wkładam banknoty do wpłatomatu. Mam ze sobą dwadzieścia banknotów po 200 zł i pięćdziesiąt cztery po 100 zł. Bankomat przyjmuje pieniądze, a następnie przekazuje komunikat: „Proszę odebrać zniszczone banknoty”. Myślę, że może jeden banknot był pogięty. Czekam i faktycznie, bankomat wysuwa 150 złotych. Reszta pieniędzy zostaje w środku. Myślę, że wszystko jest w porządku - reszta banknotów zostanie zaksięgowana.
Jednak coś jest nie tak - „procesowanie” wpłaty trwa dziwnie długo, a z niebieskiego ekranu znikają wszystkie komunikaty, jakby się zaciął. Po chwili pojawia się napis „your money has been retained” oraz informacja o przekroczeniu czasu na odbiór pieniędzy. Nie otrzymuję żadnego potwierdzenia wpłaty ani nie widzę środków na swoim koncie. Nie ma też śladu po płatności BLIK na rachunku. W pierwszym odruchu zaczynam dzwonić do Euronet, lecz natychmiast informują mnie, że to problem mojego banku i z nim mam się kontaktować.
Docieram do bankomatu EURONET. Wybieram opcję wpłaty BLIK, wpisuję kod BLIK na ekranie i wkładam banknoty do wpłatomatu. Mam ze sobą dwadzieścia banknotów po 200 zł i pięćdziesiąt cztery po 100 zł. Bankomat przyjmuje pieniądze, a następnie przekazuje komunikat: „Proszę odebrać zniszczone banknoty”. Myślę, że może jeden banknot był pogięty. Czekam i faktycznie, bankomat wysuwa 150 złotych. Reszta pieniędzy zostaje w środku. Myślę, że wszystko jest w porządku - reszta banknotów zostanie zaksięgowana.
Jednak coś jest nie tak - „procesowanie” wpłaty trwa dziwnie długo, a z niebieskiego ekranu znikają wszystkie komunikaty, jakby się zaciął. Po chwili pojawia się napis „your money has been retained” oraz informacja o przekroczeniu czasu na odbiór pieniędzy. Nie otrzymuję żadnego potwierdzenia wpłaty ani nie widzę środków na swoim koncie. Nie ma też śladu po płatności BLIK na rachunku. W pierwszym odruchu zaczynam dzwonić do Euronet, lecz natychmiast informują mnie, że to problem mojego banku i z nim mam się kontaktować.
Już