Cześć Mirki/Mirabelki Miałem dzisiaj rozmowę z pracownikiem ING Bank Śląski, którego jestem klientem. Otóż zadzwonił do mnie ów pracownik z informacją, że bank zablokował podejrzaną transakcję z mojego konta firmowego, czym skutecznie przykuł moją uwagę, gdyż żadnej transakcji nie wykonywałem. No ale nic trochę zaskoczony próbuję się rozeznać o co chodzi. Jakaś tam weryfikacja urządzeń autoryzowanych do obsługi konta/aplikacji, (tutaj mi się lampka zapaliła, czy nie będzie zaraz próbował wyciągnąć danych, haseł
@vofeen: Aplikacja bankowa wywaliła mi pusha, że kontaktuje się ze mną ich pracownik. Jeśli jednak by tak było, to wypadałoby w takim razie odwiedzić komisariat w tej sprawie.
Miałem dzisiaj rozmowę z pracownikiem ING Bank Śląski, którego jestem klientem.
Otóż zadzwonił do mnie ów pracownik z informacją, że bank zablokował podejrzaną transakcję z mojego konta firmowego, czym skutecznie przykuł moją uwagę, gdyż żadnej transakcji nie wykonywałem. No ale nic trochę zaskoczony próbuję się rozeznać o co chodzi. Jakaś tam weryfikacja urządzeń autoryzowanych do obsługi konta/aplikacji, (tutaj mi się lampka zapaliła, czy nie będzie zaraz próbował wyciągnąć danych, haseł