58lvl rogue, kampania skończona, mapa odkryta, questów troszeczkę zostało, III poziom świata - odpowiadam na pytania chętnych
Przy okazji - gra się fajnie, zwłaszcza jak komuś się nie chce siedzieć nad drzewkiem buildu jak w PoE, loot pod postać też daje radę.
Najbardziej natomiast wkurza tylko ilość błędów. Chciwy gremlin poskąpił na testerach mocno, bo nawet w D3 tylu bugów nie miałem w tym samym czasie. A to jeden raz żadne ze
Przy okazji - gra się fajnie, zwłaszcza jak komuś się nie chce siedzieć nad drzewkiem buildu jak w PoE, loot pod postać też daje radę.
Najbardziej natomiast wkurza tylko ilość błędów. Chciwy gremlin poskąpił na testerach mocno, bo nawet w D3 tylu bugów nie miałem w tym samym czasie. A to jeden raz żadne ze
iamtehwin via Wykop
- 0
@kefas_safek: Zwarcie - build mi się podoba, dużo skakania jest, a nie kręcenia się w kółko jak barb xd
https://maxroll.gg/d4/build-guides/twisting-blades-rogue-leveling-guide
https://maxroll.gg/d4/build-guides/twisting-blades-rogue-leveling-guide
iamtehwin via Wykop
- 0
@krolik_wie_lepiej: No nie xDDDD
- 2
Pograłem z 30h i przyznam szczerze, że troche jestem zawiedziony faktem, że sky island nie stanowią większej części gry. Po materiałach marketingowych i początkowej lokacji myślałem, że większość czasu spędzę w powietrzu, a tutaj okazuje się, że na wyspach jestem tylko okazjonalnie. Dodam, że nie ruszałem fabuły i zwiedziłem tylko 2 fragmenty mapy.
#zelda #nintendoswitch
#zelda #nintendoswitch
Pytanie do osób które dość długo grały w BotW i teraz grają w TotK - też czujecie mocne zmęczenie materiałem?
Gdzie w BotW chciałem odwiedzać każdy zakątek, maksować wszystkie armory, na Ganona poszedłem jak zrobiłem wszystko co mogłem z wyjątkiem zbiegania gówna koroków, oczekiwałem na DLC, to w TotK po prostu mam dość tej powtarzalności - wszystkie temple i construct ukończony, mapa cała odkryta, włącznie z głębinami (w których ch** jest praktycznie
Gdzie w BotW chciałem odwiedzać każdy zakątek, maksować wszystkie armory, na Ganona poszedłem jak zrobiłem wszystko co mogłem z wyjątkiem zbiegania gówna koroków, oczekiwałem na DLC, to w TotK po prostu mam dość tej powtarzalności - wszystkie temple i construct ukończony, mapa cała odkryta, włącznie z głębinami (w których ch** jest praktycznie
iamtehwin via Wykop
- 0
@luz3r: Dzięki za opinię. Jakbyś grał w BotW to prawdopodobnie miałbyś to spotęgowane :/
Jak ktoś mówi że dzięki podziemiom gra jest dwa razy większa niż BotW to XD. Tam są skrzynie z setami które w BotW były z amiibo tylko, te poe (ale one w sumie też tylko armor), silniejsze wersje stworów z powierzchni (w tym ponowne walki z bossami), farmienie Zonaite i posterunki Yiga clanu. A wszystko to w
Jak ktoś mówi że dzięki podziemiom gra jest dwa razy większa niż BotW to XD. Tam są skrzynie z setami które w BotW były z amiibo tylko, te poe (ale one w sumie też tylko armor), silniejsze wersje stworów z powierzchni (w tym ponowne walki z bossami), farmienie Zonaite i posterunki Yiga clanu. A wszystko to w
iamtehwin via Wykop
- 1
@luz3r: @makaronzjajkiem @orczysty U mnie ponad 70h pokazuje Switch na TotK. Dziś pójdę na Ganona i w sumie tyle będzie. Nie ma sensu się męczyć, D4 niedługo zapewni coś nowego na jakiś czas.
iamtehwin via Wykop
- 1
@Marionetkaaa: Graj w BotW. Moim zdaniem gra przyjemniejsza jest niż TotK. Owszem, niby sequel bardziej ulepszony, ale właśnie w BotW była fajna ta prostota, kombinowanie. No i fabularnie potem z BotW są smaczki w TotK.
Zagraj w BotW, ale nie maxuj wszystkiego na 100%, potem za jakiś czas siądź do TotK i graj powoli, co kilka dni, a nie prawie codziennie. Taka moja rada.
Zagraj w BotW, ale nie maxuj wszystkiego na 100%, potem za jakiś czas siądź do TotK i graj powoli, co kilka dni, a nie prawie codziennie. Taka moja rada.
iamtehwin via Wykop
- 1
@starrk: No z jednej strony boss powinien stanowić jakieś wyzwanie, ale z drugiej armor w TotK póki nie jest na upgrade 4 nie zmienia prawie nic jeśli chodzi o obrażenia otrzymywane.
Przy okazji - Silver Lynel stawia więcej wyzwania niż (King) Gleeok, nad którym ludzie mówili że wololo trudny xD
Przy okazji - Silver Lynel stawia więcej wyzwania niż (King) Gleeok, nad którym ludzie mówili że wololo trudny xD
iamtehwin via Wykop
- 0
@TomSz: No TotK kiedyś by było nazwane dodatkiem, jak The Frozen Throne do Warcrafta III. A teraz zrobili z tego osobną grę, ten sam graficzny engine, to samo klatkowanie, ta sama reużyta mapa. Gra zrobiona po taniości by mieć jak największy zysk.
Jak napisałem swoje przemyślenia we wpisie poniżej to mnie wyzywali że się nie znam, gra 10/10 itd., a tu widzę że coraz więcej osób ma takie odczucia jak ja.
Jak napisałem swoje przemyślenia we wpisie poniżej to mnie wyzywali że się nie znam, gra 10/10 itd., a tu widzę że coraz więcej osób ma takie odczucia jak ja.
Przyznam szczerze, że bawi mnie fakt że taka Zelda: BotW i Zelda: TotK to 10/10 wystawiane przez prawie wszystkie redakcje, gdzie słaba optymalizacja i pokaz slajdów (nie zapominajmy że BotW to był tytuł startowy Switcha) nie powoduje obniżenia oceny, podczas gdy tytuły takie jak Star Wars Jedi: Survivor czy Redfall mocno obrywają za spadki klatek xD
#nintendoswitch #playstation #xbox
#nintendoswitch #playstation #xbox
iamtehwin via Wykop
- 0
@Jedrek313: Spędziłem przy TotK ponad 30 godzin na patchu 1.1.0, wystarczyło podpalić ciernie rosnące obok jednej z wież by wywołać płomienie i wiatr, co spowodowało niesamowity spadek klatek xD Jakie stabilne 30 fps? xD
Owszem, bawię się dobrze, ale 10/10 to to nie jest. Odgrzany kotlet w sporej części i spadki wydajności to dla mnie minus.
Owszem, bawię się dobrze, ale 10/10 to to nie jest. Odgrzany kotlet w sporej części i spadki wydajności to dla mnie minus.
iamtehwin via Wykop
- 0
@Kryspin013: Przyszedł fanboj i zaczyna swoje teorie ludziom wciskać. Więc powiem jak było - kupiłem Switcha na premierę, potem kilka gier, w tym kolekcjonerskich takich jak właśnie BotW czy Three Houses. Ale oczywiście wiesz lepiej xD
W ogóle TotK kiedyś byłoby zwykłym dodatkiem jak Frozen Throne do W3. Ale teraz to osobna gra, a praktyka jest taka ze zmienili moce, mapa jest w 85% ta sama (dorzucili latające wyspy jeszcze i
W ogóle TotK kiedyś byłoby zwykłym dodatkiem jak Frozen Throne do W3. Ale teraz to osobna gra, a praktyka jest taka ze zmienili moce, mapa jest w 85% ta sama (dorzucili latające wyspy jeszcze i
iamtehwin via Wykop
- 0
@Kryspin013: PS5 też kupiłem na premierę i co? xD
iamtehwin via Wykop
- 0
@MangoLon: "Zaawansowany silnik graficzny", specyficzny styl żeby ukryć słabą wydajność konsoli xD Zazwyczaj pod koniec generacji developerzy umieją już wykorzystać, zoptymalizować silnik żeby wycisnąć ile można - przykład Ghost of Tsushima.
Tutaj przez 6 lat nie zrobili NIC, framerate spada poniżej 30 fps, silnik się nie zmienił. Gra zrobiona po taniości, bo widzą że ludzie to i tak kupią xD
Tutaj przez 6 lat nie zrobili NIC, framerate spada poniżej 30 fps, silnik się nie zmienił. Gra zrobiona po taniości, bo widzą że ludzie to i tak kupią xD
25h gry za mną i tak w skrócie, bez spoilerów
Na plus:
- to BotW na sterydach, czyli więcej wszystkiego - brpni, armorów, świata
- osoby lubiące tworzyć maszyny i inne rzeczy będą miały dużą radochę
- fajnie można abusować nowe moce xd
Na minus:
- czuć mimo wszystko że kotlet odgrzany i eksploracja nie sprawia tyle frajdy jak za pierwszym razem BotW
- gdy więcej się dzieje, np. jakaś walka czy
Na plus:
- to BotW na sterydach, czyli więcej wszystkiego - brpni, armorów, świata
- osoby lubiące tworzyć maszyny i inne rzeczy będą miały dużą radochę
- fajnie można abusować nowe moce xd
Na minus:
- czuć mimo wszystko że kotlet odgrzany i eksploracja nie sprawia tyle frajdy jak za pierwszym razem BotW
- gdy więcej się dzieje, np. jakaś walka czy
- hejto - iamtehwin
A wy dalej @pasta_alla_carbonara @Zgrywajac_twardziela @aleroc twierdźcie że Diablo 4 jest świetne jakościowo i mało bugów jest, a tych poważnych to już w ogóle xD
#diablo4 #diablo