Cześć i czołem, potrzebuję pomocy z GearBest. Otóż kupiłem telefon 6 Grudnia i to tej pory go nie uzyskałem, po miesiącu pisania wreszcie dostałem sensowną odpowiedź ale nie wiem co teraz oto treść:
We apologize with this delay and sincerely regret to hear that you have not received your order.
After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.
@eroxunn: Dlatego kilka razy dziennie w tagu gearbest jest napisane żeby płacić PayPal. W razie fuckupu jest ochrona. Tak to zostałeś z ręką w nocniku. Powiedzą że zginęło w transporcie i tyle.
Otóż kupiłem telefon 6 Grudnia i to tej pory go nie uzyskałem, po miesiącu pisania wreszcie dostałem sensowną odpowiedź ale nie wiem co teraz oto treść:
After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.
The