Mój #rozowypasek stracił z konta w banku BZWBK ~1500 zł. Odbyło się to w trzech transakcjach - niczego nie kupowała, niczego nie zlecała. Po zgłoszeniu sprawy, infolinia bankowa nie chciała przyjąć reklamacji i cofnąć podejrzanych transakcji, argumentując, że reklamację przyjmie dopiero gdy pieniądze zostaną przelane - cały czas figurują jako "zamrożone" i oczekujące na realizację przelewu..
Bank argumentuje także, że kwota jest już na tyle duża, że należy to zgłosić na policję
Bank argumentuje także, że kwota jest już na tyle duża, że należy to zgłosić na policję



Link do wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/events/1586306894993626/
Event organizuję totalnie non-profit, nie zamierzam bawić sie w #januszebiznesu i po cichutku zarobić szekle na nieświadomych uczestnikach. Robię to czysto z pasji do gier i chęci zrobienia czegoś więcej niż nabicie kolejnego achievmenta