#pocztapolska Dla tych co jeszcze nie wiedzą . Wiecie że jako nadawcy możecie żądać odszkodowania od poczty polskiej za opóźnienia . Wchodzicie do elektronicznego nadawcy , następnie na paczkę która jest opóźniona i na dole jest "reklamacja " . Wchodzicie na tą opcję , następnie "opóźnienie" - "opóźnienie doręczenia " . Tam podajecie kwotę odszkodowania . Może jak zaczną dopłacać do interesu to będą nas traktować jak klientów .
@arecki: Sory że odgrzebuje po 3 tygodniach, ale jako pracownik PP przyznaje Ci rację. Reklamacja w przypadku nieprawidłowego wykonania usługi to prawidłowa droga dla klientów, odbiorców jak i dobre dla PRACOWNIKÓW PP. Większość błędów, nieterminowych przesyłek jest wynikiem braku pracowników lub nadmiaru pracy (a nie chcą przyjąć nowych bo ponoć wszystko obsadzone).
Zawsze to tez mówię ludziom reklamacje walić. To dużo lepsze niż wylewanie żali w internecie lub rzucanie hu..mii
źródło: 1000021131
Pobierz