Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko181
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
amawykop
amawykop

amawykop

Dołączył 8 lat i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 57
  • Znaleziska 57
  • Mikroblog 0
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1

126

AMA. Byłem w zakładzie psychiatrycznym zamkniętym. 2 lata. W Warszawie

Na depresję. Pytajcie o co chcecie. Powiem zwyczajnie jak jest. Tego Wam nikt nie powie. A dużo się działo.

amawykop
z
wykop.pl
dodany: 23.08.2017, 05:16:31
  • 158
  • #
    polska
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 05:43:59
  • -13
max1983


Możliwe, ale to co ludzie sobie myślą, to co jest w mediach, czy jak sobie kto wyobrażą. Mogę przekazać jak jest. Naprawdę. Jakie są sytuacje i jak pielęgniarski, itd. Doprecyzuje. Szpital Nowowiejski, odziały (byłem na dwóch z przerwą jednodniową), co są kobiety i mężczyźni, osiemnastolatki i straszę kobiety (40 lat), osiemnastolatki i starsi mężczyźni jw. Geriatria jest na innym oddziale. Są też różne oddziały. Np uzależnienia od tabletek, to ciężki oddział,
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 05:44:34
  • 19
Czules, ze potrzebujesz byc zamkniety ?


@Fantomas-wawa: Tak, sam poszedłem, bo nie chciałem się zabić
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 05:49:09
  • -13
tylko napisz kilka ciekawych historii


@max1983: Jakie? Że pielęgniarki noszą relanium w kieszeni i jak kto chce to dają? Że często siedzieliśmy całą noc w gronie depresyjnych, dziewczyny i chłopaki i trzymaliśmy grupę?
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 05:55:16
  • 10
tylko napisz kilka ciekawych historii.


@max1983: To jest tak, że jesteś zamknięty na ponad rok na jednym korytarzu. Na własne życzenie. Bo większość chce wyjść. To jest tak, że tak ci sie słuch wyrabia, że wszystkich rozpoznajesz po krokach. To jest tak, że nie ma czasu, czas tylko ubiega tym, że broda Ci rośnie i trzeba ogolić. To jest tez s-x z dziewczynami na oddziale. To jest również obcowanie z
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 05:57:55
  • 3
@amawykop: Mogę Ci powiedzieć np, że moja koleżanka, w sensie co ją tam poznałem, siedziała na depresje 3 lata i jej robili elektrowstrząsy bo już wszystkie terapie farmakologiczne nie pomogły jej
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 06:02:27
  • 2
@amawykop: Była też kobieta, ponoć 40 lat, bardzo wychudzona, wieku nikt nie rozpozna. Była w Tworkach ciągle i jej się polepszyło i trafiła na Nowowiejską, aby było lepiej, była w izolatce na Nowowiejskiej 3 lata. Kapujesz? Bo jej się polepszyło. Ja byłem w tym okresie co wyszła z izolatki.
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 06:06:53
  • 0
Słyszałeś historię o tej p-----------j ordynator Annie K. ze starogardzkiego szpitala? Też taki personel miałeś?


@bylem_i_bede: Nie słyszałem. Powie jak jest. Jak się siedzi w psychiatryku dłużej, to robi się pewna "rodzina", społeczność. Pielęgniarki, oddziałowa wszystko wiedzą i na bardzo dużo, uwierz mi, przymykają oko.
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 06:08:35
  • 15
Nawiązałeś stosunki intymne z współ pacjętami/pacjętkami?


@wujek_piotr: Tak, z jedną nastolatką uprawiałem s-x, jedna jakaś 30 lat mi robiła wiesz. Ale to nie było że tak. Trzeba było się ukrywać.
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 06:15:12
  • 8
1. Jak tam trafiłeś? Sam tego chciałeś czy ktoś Cię zmusił?

2. Czy pozbyłeś się depresji?

3. Masz jakieś proszki po wyjściu?


@averatec:
1. To jest pewien taki stadium depresji, że jak nie chcesz się zabić to szukasz pomocy, bo zabić nie jest się łatwo
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 06:33:53
  • 6
1. Co sądzisz o psychologach i psychiatrach - ich zaangażowaniu i kompetencjach? Wierzysz w skuteczność metod terapeutycznych?


Tak, to tak jest, oni, psychiatrzy, w szpitalach psychiatrycznych robią co mogą. Wydaje mi sie że nie tylko z powołania, czy z pasji, czy z wiedzy. Po prostu dają z siebie wszystko. Tak myślę.
Co do psychologów. To jest szeroki temat. Bo są terapie bardzo różne itd. Na np nie chodziłem później do psychologa a do psychoterapeuty
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 06:40:25
  • -12
czyli lepiej tam niz w piwnicy ;)


@Fantomas-wawa: Chyba bardzo jesteś zagubiony, skoro po to pytasz, aby tak odpowiedzieć.
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 06:53:23
  • -16
"wujek piotr" pytal, a nie ja... ale oczywiscie masz racje to ja jestem zagubiony, a nie Ty ...


@Fantomas-wawa: Jak dałeś taką odpowiedź "czyli lepiej tam niż w piwnicy ;)" to nie musisz zadawać pytań. Masz zmoja odpowiedź. Na udziale nie ma piwnicy. To jest jeden korytarz. Jedne piętro jeden korytarz jeden oddział. Na samym dole na parterze oddział psychiatryczny geriatryczny. Nie jest to piwnica.
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 07:43:03
  • -16
wybacz za bezposredniosc, ale czemu np. tak dziwnie zdania budujesz, czy to jest zwiazane z tym ze byles tam dwa lata ? Piszesz zdania dosc chaotycznie powiedzialbym.


@oink_oink: Zadajesz pytanie, odpowiadam rzeczowo, masz inne?
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 07:52:04
  • -6
Nie pamiętam Cię, coś ściemniasz.( ͡º ͜ʖ͡º)


@snup-siup: Dokładnie. Może nie wszyscy wiedzą. Najgorsza choroba to schizofrenia. Są ludzie co trafiają po kilkanaście razy do szpitala. Np raz na rok. Dlaczego? Najczęściej bo porzucają leki i często przez a-----l. Ale też często, ale bo stwierdzą że są zdrowi i nie będą się truć chemią. I tez często, bo to ludzi nie jest wina, bo ustabilizowany
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 07:54:00
  • -11
znowu wychodzi na to ze nie zrozumiales. Ja napisalem ze dosc pokretnie(szyk) piszesz zdania, no napewno nie wyglada to jak 75% polskiej poprawnej pisownie szykowo, dlatego moje pytanie. Nie odpowiedziales na moje pytanie, bo tyczylo sie tego czemu tak dziwnie piszesz, a ty odpisales mi ze odpowiadasz rzeczowo. Odpowiadanie rzeczowo nie ozdana ze ktos pisze zdanie szykiem : 4 5 2 1 3 , zamiast 1,2,3,4,5


@oink_oink: Dziękuję za wszystkie
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 07:59:19
  • -13
oj no i znowu to robisz, przeciez ja nie pisze zeby Cie irytowac, zwyczjanie tylko chcialem sie tego dowiedziec. No nic, nie bierz tego do siebie, nic zlego nie mialem na mysli kolego. Milego dzionka zycze.


@oink_oink: Co chcesz się dowiedzieć. Masz pytanie dawaj. Chciałbym odpowiedzieć na najgłębsze i może najgrubsze pytania. Jak jest. Jestem szczery.
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 08:08:46
  • -5
Chciałbym coś Wam powiedzieć. Oddział zamknięty szpitala psychiatrycznego to jest ratunek dla ludzi, OSTATECZNY. To tak jakbyście mieli wypadek samochodowy i połamało Wam kości i mieli krwotok wewnętrzny. Intensywna terapia i ratują Wam zycie. Tak są też "przyjmowani" ludziska (jak i ja) na oddział zamknięty psychiatryczny.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 08:13:03
  • -6
A gdzie weryfikacja? Już było jedno takie AMA, które okazało się jedną wielką mistyfikacją


@Agent_Mugabe: Jaka chcesz weryfikację? Przecież nie podam skanu wypisu. Zresztą mogę, ale chcesz tak bardzo? Zadaj pytanie, jakie tylko chcesz.
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 08:18:14
  • -5
A gdzie weryfikacja


@amawykop: Mam też dużo zdjęć oddziału, izolatki itd itd., oczywiście bez ludzi. Komórką robiłem zdjęcia, wcześniej fotografowałem, byłem fotografem, miałem sprzęt i 3 obiektywy. Oddziałowa mnie zgarnęła i przeglądnęła zdjęcia i powiedział OK. Mogę pokazać jak ktoś chce.
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 08:21:16
  • 9
podejrzewam ze albo nie zlapales 'zartu' kolegi , raczej nie mial na mysli nic zlego


@oink_oink: spoko, nie załapałem
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 08:28:03
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 08:33:58
  • -4
Tak, domagam się weryfikacji. Po prostu nie wierzę w to, że byłeś w szpitalu psychiatrycznym. I nie chcę zdjęć – wystarczy, że moderacji wyślesz skan wypisu.


@Agent_Mugabe: Nie wiem co to jest moderacja, nie wiem jak to się robi. Mogę zeskanować wypisy.
A jak nie wierzysz, to zadaj pytanie, takie co Ci odpowiem, pytanie i odpowiedź co uwierzysz.
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 08:40:05
  • -2
leki musi dobrać lekarz i najczęściej jest metoda prób i błędów. Gdy pacjent trafi na swój lek niestety musi dużo przecierpieć. Dodatkowo pacjent musi się wdrożyć w lek i czasami to trwa tygodniami gdzie odczuwa się pogorszenie stanu ale gdy się to wytrzyma to jest zdecydowanie lepiej.


@bisu: Dokładnie, nie choruje na schizofrenię, ale wiele przez 2 lata na oddziale się dowiedziałem. I jest tak jak piszesz. Koleżanka co pracuje
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 08:42:45
  • -13
Gość formułuje zdania w taki sposób że nawet nie trzeba weryfikacji AMA xD


@Lake_Titikaka: Ok, bez komentarza. Zadaj pytanie to odpowiem.
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 08:47:42
  • -3
@StalySluchacz: W większości próba samobójcza to akt desperacji i jednocześnie wołanie o pomoc. Jest to bardzo smutne, bo nikt wcześniej nie wykrył, z bliskich, że jest coś źle. Ale są również akty samobójcze co kończą się kalectwem. To jest chyba najbardziej bolesne. Bo znam takie. Bo tak jak mówię. Zabić się nie jest tak łatwo. Jak ktoś już się zabije, to jego cierpienie się kończy i to jest ok, ale
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 08:55:07
  • -5
Ja nie zadawałem żadnego pytania. Coś Ci sie musiało... przywidzieć


Tak.
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 09:11:58
  • -19
Zweryfikuj AMA. Nie pierwszy raz zielonka robi AMA które potem okazuje się atencyjną ściemą


@SunnO: Stary, mi nie zależy, kapujesz? Nie wiem co to weryfikacja AMA. Co mam zrobić, nie znam się.
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 09:21:51
  • 5
Czyli dosłownie chodziło mu, że lepiej miałeś tam w szpitalu niż ma większość użytkowników tego portalu.


@wi2ard: Dzięki za jasność. Nie wiem czy to jest ironiczne stwierdzenie. Bo jak tak, to jestem ironistą ;) Ale jak to napisałeś poważnie. To, serio nie wiem jak odnieść się do tego. Poszedłem do szpitala sam i sam się zamknąłem. Dlaczego to zrobiłem to inny temat, ale nikt nie zapytał.
Jeżeli uważasz, że lepiej
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 09:35:26
  • -1
gdzie uprawiałes seksy skoro to jeden wielki korytarz i personel obserwuje? Czy dają jakieś leki po których świat staje się piękny? Czy możesz na żądanie wypisać się stamtąd czy siedzisz aż ktoś zdecyduje, że możesz?


@Argajl: Oczywiście że jest personel. Ale co to jest personel. Na oddziale ordynatorka, lekarze, psychiatrzy i nieraz psycholog, kończą prace o 15. Później zostają pielęgniarki. Jak dobrze trzymasz sztamę z pielęgniarkami, a to po prostu
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 09:38:47
  • -2
Czy dają jakieś leki po których świat staje się piękny?


@amawykop: No np relanium piątkę. Pielęgniarki nosiły w kieszonce w fartuszku. Jak bardzo się poprosiło to można było dostać, nieraz :) 5 min i masz film i wszystko jest piękne i fajne, taki n------k. No ale gdybyś fikał to dostajesz szprycę, ochroniarze robią, są w 10 sekund i 3 sekundy i leżysz.
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 09:42:42
  • -1
Czy możesz na żądanie wypisać się stamtąd czy siedzisz aż ktoś zdecyduje, że możesz?


@amawykop: Niestety to nie jest takie łatwe. Ludzie co trafiają na oddział co chorują na schizofrenię itp to nic od nich nie zależy. Jeżeli trafiasz na depresję, to od Ciebie zależny czy chcesz wyjść. Ale każdy jak jest na oddziale zamkniętym, to min 3 tygodnie jest, bo to czas rozpoznania. Tu chodzi o odpowiedzialność. Kiedy ktoś
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 09:49:01
  • -1
Czy możesz na żądanie wypisać się stamtąd czy siedzisz aż ktoś zdecyduje, że możesz?


@Argajl: 3/4 pacjentów, może 2/3 to ludzi co ciągle chcą wyjść. Kombinują. Proszą Cię aby otworzyć drzwi. Itd
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 10:00:55
  • -1
Czy możesz na żądanie wypisać się stamtąd czy siedzisz aż ktoś zdecyduje, że możesz?


@amawykop: W ogóle, to ludziska co trafiają do szpitala na odział zamknięty, miej to na uwadze, nie ma nic więcej, nie ma nic dalej, to skrajność, to jak intensywna terapia, ratunek życia, to po dużym epizodzie i mając dalej lżejszy jest im przyjemnie i dobrze i chcą wyjść. A są takie epizody, że chłopak czy dziewczyna
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 10:04:46
  • 1
Chodzi o to że moderacja ogarnia tutejsze miejsce. Jeżeli im wyślesz skan


@sokal44: jak to się robi?
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 10:12:35
  • 0
Próbowałeś wyrwać zlew, rzucić nim w okno i uciec? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@kinlej: W łazienkach i prysznicach jest normalnie. Możesz być sam w łazience długo, jak Ci się uda wyrwać to wyrwiesz. Ale po co? W oknach są kraty. Nie dasz radę. Po takim czymś od razu pójdziesz do izolatki na 3 dni i jak będziesz się dobrze wpasował (czyli nie zagrażał sobie) to wyjdziesz
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 10:29:34
  • 1
"Jak ktoś już się zabije, to jego cierpienie się kończy i to jest ok"

Mhm. Kolejny znawca tematyki pozagrobowej. Sam teraz robisz krecią robotę swojemu nawoływaniu przeciw samobójstwu, pokazując je jako koniec cierpienia. Skąd wiesz że cierpienie się po śmierci kończy? NIE WIADOMO co jest po śmierci. Może się nawet potrajać. I to jest kolejny dobry powód żeby się nie zabijać.


@Boreas_Linvail: Jak jest w depresji? Pytasz i co po
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 10:31:47
  • -3
Jakas zielonka robi se jaja a wy się na to nabieracie, ehh wypoku


@cruc: Przeciwnie, akurat tak się złożyło że nie
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 10:32:39
  • 2
podeślij jakiś dowód na kontakt https://www.wykop.pl/kontakt/. Daj znać jak to zrobisz to przyspieszymy procedurę jak się da.


@Moderacja: moment, zrobię skan
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 11:05:48
  • 1
podeślij jakiś dowód na kontakt https://www.wykop.pl/kontakt/. Daj znać jak to zrobisz to przyspieszymy procedurę jak się da.


@Moderacja: Trochę to potrwało, wykopać papiery i zrobić skan. Poszło. Mam nadzieje, że jest to poufne, bo tam są pieczątki lekarzy, itd.
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 11:09:14
  • -2
@Moderacja: tak jest pieczątka lekarza na oddziale i ordynatora, niech to nie będzie niejawne, to są nazwiska
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 11:12:56
  • 1
Jesteś pewien? ( ͡º ͜ʖ͡º)


@schizotypal: Całe szczęście tak, bo wiem że to jest najgorsze. Ale mnie spotkało niewiele gorsze. To tak jest, że dorastasz, różne rzeszy robisz, itd. I jak uda sie to masz diagnozę. Zaburzenie osobowości bordeline. I co zrobić :(
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 11:18:23
  • -3
tak jest pieczątka lekarza na oddziale i ordynatora, niech to nie będzie niejawne, to są nazwiska


@amawykop: Dziękuję, nie my decydujemy, jeszcze ordynator w dodatku
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 11:26:40
  • 3
Potwierdzam, s--s w psychiatryku to norma. Poza tym jest stosunkowo dużo bardzo fajnych dziewczyn , młodych i nie tylko. Na przykład wicemiss Mazowsza 2010 czy 2011.


@alkoholpsych: Niestety nie. Jak są oddziały co są dziewczyny i chłopaki razem to tak (ale jest to zakazane ;P ) Ale chyba tak jest tylko w Warszawie na Nowowiejskiej, że takie oddziały wspólne.
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 11:35:42
  • 1
No niestety czasem tak jest, a powiedz mi na Twojej karcie z wypisu nie ma symbolu F70?


@schizotypal: Nie wiem, mam na karcie F61 i F31.6 i F60.3. Przerywane ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale tyle kasy wyłożyłem na psychoterapię i co się spłukałem do zera i może spoko
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 11:45:37
  • 5
lat > Napisałem że norma a nie że jest zakazane. Bo zakazane to normalne.

@alkoholpsych: Musze potwierdzić. Ale na oddziale jest tak, że w 2/3 to są osoby bardzo nieświadome co robią i w tym dużo dziewczyn. Ja mimo, że długo leżałem na łóżku (tygodniami), no depresja, później byłem aktywny, później znów leżałem i znów aktywny, to wiedziałem o co chodzi. I wiesz o co chodzi. Masz depresję ale kumasz
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 11:50:12
  • -1
Chyba nie bierzesz leków co?


@schizotypal: Obecnie? Nie biorę. To już był czas co jechałem 2 lata na lekach. Antydepresyjny i stabilizator.. Teraz trochę się znam. Jak nie bierzesz leków jesteś wrażliwy, na zapachy, na emocje, na miejsca. Ja nie choruje na schizofrenię, mogę sobie na to pozwolić :( Trzeba się tylko co jakiś czas obserwować.
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 11:54:17
  • 1
Nie przeszkadza Ci natłok myśli?


@schizotypal: Jest coś takiego, że jestem wszystkim i najfajniejsze, że to wszystko się udaje. Natłok myśli? To fakt, za dużo człowiek myśli.
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 11:58:20
  • -6
ale jakie proszki?


@ayylmao: Ale jakie proszki?
Musisz z tym uważać. Serio, wiem z życia. Lekarz przepisze Ci co chcesz, a to będzie gów.o.
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 12:03:00
  • -4
ale jakie proszki?


@ayylmao: W szpitalu na oddziale zamkniętym psychiatrycznym to jest tak, że obserwują Cie i później podejmują decyzje jakie "proszki" Ci wdrożyć. (bo cholera wie też, co np brałeś wcześniej). Aby Ci pomóc. I później dalej jest obserwacja. I później decydują że te "proszki sś dobre dla Ciebie"
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 12:07:02
  • 0
Pomyśl o tym że wkrótce przyjdzie depresja i może warto byłoby brać lit


@schizotypal: Polecam wszystkim pewna równowagę, no jak już wyjdzie się ze szpitala. Chodzi o depresanta jak ja co byłem. Równowaga polega na lekach, na robieniu tego co się lubi i na bardzo częstym spotykaniu się z ludźmi
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 12:15:41
  • -17
ale ja nie chcę leków xD to pytanie do Ciebie, jakie bierzesz leki? konkretnie


@ayylmao: Wiem że czujesz to, że nie chcesz leków. Miliony ludzi na całym świecie codziennie biorą leki aby żyć. Taki jest rozwój medycyny.
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 12:17:02
  • -2
konkretnie


@amawykop: Nie biorę żadnych. Ale bardzo się obserwuję, po prostu muszę :(
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 12:19:46
  • 0
Gdyby ktoś chał zapytać, jak jest na oddziale zamkniętym i co naprawdę ;P wszystko powiem, to zapraszam.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 12:25:44
  • -16
dlaczego mnie zdiagnozowałeś że jestem na coś chory i potrzebuję brać leki? Zadałem pytanie jakie bierzesz obecnie leki? Relanium? Ogarniasz w ogóle co się piszę do Ciebie? :)


@ayylmao: Hej to nie moja sprawa co bierzesz. Ale jak zażywasz relanium tak sobie, to wiedz, że Cie czekają duże problemy odwykowe. BARDZO. Nie ma w Polsce dużo takich ośrodków. Są jak się ćpa czy się chleje. Jak możesz szybko odstawiaj. Bo
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 12:27:17
  • -4
Zadałem pytanie jakie bierzesz obecnie leki? Relanium? Ogarniasz w ogóle co się piszę do Ciebie? :)


@ayylmao: Żadne
amawykop
amawykop
amawykop
Autor
23.08.2017, 12:36:52
  • -20
Wybacz, ale nie da się tego (i innych Twoich komentarzy) czytać. Popracuj nad składnią.


@piter12: Musisz zaakceptować. Nie popracuję.

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 23.08.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking