Niezłe zdziwienie było co nie @bigdomin9 i @WhiteMamba ( ͡°͜ʖ͡°)? Sorki za jakość ale prawie nie mam uploadu, madin za jakiś czas dostanie w porządnej jakości. #armaforces
Halo, halo weekendowa promocja na armę i dodatki. W tym apex z najlepszą mapą Tanoa na której dzisiaj robię misję. A jak ktoś nie ma army to niech kupuje i dołącza do #armaforces. Zapraszamy
Czy ktoś z mission-makerów tutaj, zechciałby mi wysłać 1-2 misje jakie stworzył, co bym mógł zobaczyć jak to wygląda i móc się na czymś wzorować? #armaforces
@Zari: a w sumie po co wyłączać? Bo na realistyczność to chyba nie wpływa. W rzeczywistości jesteś w stanie zobaczyć coś 300 m od siebie, a w armie bez zbliżenia to tylko 3 piksele.
Jako, że od soboty nie było żadnej misji, to zapowiadamy na dziś i jutro:
Dzisiaj krótka misja od Madina zawierająca desant pontonami oraz działania piechoty na jakiejś wyspie. Możliwe, że jak dobrze pójdzie to coś jeszcze będzie. Start: 20:00. Mapa: Winter Panthera
Misja patrolowa siłami stabilizacyjnymi w Takistanie. Będziecie jednostką saperską sprawdzającą podejrzane obiekty przy drogach, dodatkowo dostaliście od informatora rysopisy terrorystów i ich przybliżone lokalizacje. Patrol oczywiście zmechanizowany. MAŁO STRZELANIA I ZAKAZ STRZELANIA DO CYWILÓW, patol będzie się składał z 2-3 części i jeśli ktoś padnie to respawn będzie możliwy na koniec etapu, do tego czasu obesrwator.
Przejęcie oficera - siły specjalne po cichu Jednostka delikatnie inspirowana formozą ma za zadanie przejąć wrogiego oficera wywiadu zacieśniającego współpracę z lokalną partyzantką. Misja na poważnie, włączona permanentna śmierć, 10 slotów. Czas trwania około godzina (przewidywany ( ͡°͜ʖ͡°)) Zapisać się nie trzeba, ale warto żeby zarezerwować miejsce lub konkretny slot. Misję planuję na czwartek (9.11) na 19 lub 20, zależy jak będziecie chcieli.
@Bigby: stwierdzam zgon bo umar, permanentna śmierć z możliwością obserwowania. Ale z racji przewagi technologicznej, sprzyjających warunków i efektu zaskoczenia to jeśli ktoś nie rozbije sobie głupiego ryja przy lądowaniu spadochronem to prawdopodobnie kolejne poważniejsze zagrożenie śmiercią będzie w ostatnich 20 minutach jak już się akcja mocno zagęści.
@norek2001 @Saper9 Ja jednak się będę kłócił że nie było, sam osobiście każdą minę stawiałem i stawiałem tylko zwyczajne przeciwpiechotne. To że obok była siatka maskująca z której wychodzą linki mocujące nic nie znaczy :P A że obok była zwykła mina to sorki, efekt niezamierzony
Ustalmy kilka rzeczy -liberation w kilka osób nie ma sensu- zanim odbijemy miasto zrespi się więcej wrogów i od nowa robota -trzeba by przerobić w.w mod, by odpowiadał naszemu skillowi tzn. Zmniejszenie czasu na mobilnych respawnach ( ͡°͜ʖ͡°) -pola minowe to ciota i c--j -skrypty na lepsze AI botów psują ich zachowanie i robią się nieśmiertelne (po wywaleniu 5 magazynków w głowę bot był nadal
@Saper9: -5 minit cooldownu na respawn jest akurat idealne na to żeby przemyśleć czemu zrobiło się hur dur atak na worga -skrypty na ai nic nie psują, to ja zepsułem w modułach misji, po prostu boty też mogły mdleć, a nie wyłączyłem im opcji revive - pola minowe to nie ciota i c--j bo nie raz testowałem i byłem w stanie nie wdeptywać w miny nawet biegnąc na kucaka
@Saper9 - W sumie to się zgadzam 2 minuty na przemyślenie wystarczy, ale nie zakładałem że się umrze zaraz po wyjściu z mobilnego respawnu, zakładałem że jednak chociaż się wyjdzie, schowa gdzieś za osłoną i rozejrzy jak wygląda sytuacja żeby nie wybiec pod lufę wroga, to miną chociaż 3 minuty, ale w sumie jak się takie kroki wykona to ciężej paść od razu i później czekać aż się cooldown skończy. Standardowo
#armaforces