- 2
Wymiana Ferus#2294
#hearthstone80gold
#hearthstone80gold
- 2
Wymiana Ferus#2294
#hearthstone80gold
#hearthstone80gold
- 1
- 1
Mireczki pomogą? ; )
Szukam monitora do 800zl, 24", głównie do grania, ale też filmy/net/majstrowanie w autocadzie itp.
Zastanawiam się nad tymi:
https://www.morele.net/monitor-iiyama-xb2483hsu-b2dp-958134/
https://www.morele.net/monitor-iiyama-g-master-black-hawk-ge2488hs-b2-649008/
W przypadku xb2483 obawiam się, czy występują problemy z smużeniem.
Ewentualnie możecie polecić coś innego?
Karta nvidia.
#monitory #komputery
Szukam monitora do 800zl, 24", głównie do grania, ale też filmy/net/majstrowanie w autocadzie itp.
Zastanawiam się nad tymi:
https://www.morele.net/monitor-iiyama-xb2483hsu-b2dp-958134/
https://www.morele.net/monitor-iiyama-g-master-black-hawk-ge2488hs-b2-649008/
W przypadku xb2483 obawiam się, czy występują problemy z smużeniem.
Ewentualnie możecie polecić coś innego?
Karta nvidia.
#monitory #komputery
- 1
- 2
Wymiana ; ) Ferus#2294
#hearthstone80gold
#hearthstone80gold
- 1
- 4
@Rewowler_Ocelot: masz do tego prawo.
@polecam_poczytac_heideggera: No i gdzie je wlepiają? Do tysięcznego już konta? :D
- 1
Hej, w jaki sposób mogę wywołać przerwanie w c++? Chodzi mi o coś takiego jak jest w assemblerze tj. klika się przycisk, program się zatrzymuje, zapamiętuje gdzie się zatrzymał i przechodzi do programu obsługi przerwania, jak skończy to wraca do programu głównego. Potrzebuję to do prostego programiku, który będzie chodził w pętli, a gdy użytkownik naciśnie przycisk (spacje np.), będzie mógł zmienić wartość zmiennej, która jest używana w programie głównym.
#naukaprogramowania
#naukaprogramowania
@Xedrix: Słowo (słowa) klucz to "programowanie wielowątkowe". Nie powiem Ci za dużo, bo nie ogarniam za dobrze, ale raczej pomoże Ci rozwiązać problem tak jakbyś sobie tego życzył.
@Xedrix: W C/C++ i pochodnych nie ma chyba czegoś takiego jak przerwanie. Po prostu tworzysz funkcję, której umieszczasz to, co chcesz robić podczas tego "zatrzymania". Jak później użyjesz tej funkcji w pętli, to program sam tę pętlę zatrzyma i później wznowi od tego miejsca, w którym używałeś tej funkcji. A jak chcesz zrobić zatrzymanie tylko wtedy, gdy przycisk został wciśnięty, to wrzucasz warunek, który to sprawdza. Tylko domyślnie C/Cpp chyba nie
- 2
#naukaprogramowania #jezykc
Mirki, tworzę program, który będzie musiał przechować nieznaną z góry liczbę obrazów.
Taki sposób jest ok, czy robię jakieś poważne błędy? :P
{
int a;
int b;
}Qwerty;
int main()
{
Qwerty *tab;
tab = calloc(2, sizeof(Qwerty));
tab[0].a = 2;
tab[1].a = 5;
printf("%d %d", tab[0].a, tab[1].a);
return 0;
}
Mirki, tworzę program, który będzie musiał przechować nieznaną z góry liczbę obrazów.
Taki sposób jest ok, czy robię jakieś poważne błędy? :P
{
int a;
int b;
}Qwerty;
int main()
{
Qwerty *tab;
tab = calloc(2, sizeof(Qwerty));
tab[0].a = 2;
tab[1].a = 5;
printf("%d %d", tab[0].a, tab[1].a);
return 0;
}
- 1
o #!$%@?
#mecz
#mecz
#mecz