@MrKubek123 dostałem dokładnie taką samą odpowiedź, a to moje drugie podejście w wysyłaniu zgłoszeń (wczoraj i dziś). Na mojego maila w odpowiedzi do pierwszej odmowy nikt nie odpowiedział (wysłałem na reklamacje@neonet.pl).
@Viarus_ poproszę również o pismo w pw, bo nie chcę tego tak zostawić.
Neonet najwyraźniej dalej brnie - opublikowali nową "okazję" z PS5, TLOU2 i Cyberpunkiem (bez pada) za 1849. Z ciekawości dodałem do koszyka i zacząłem proces zamawiania: przy zgodach nie ma tego ich śmiesznego regulaminu promocji. Jest oczywiście ukryty na dole tej strony o PS5, tym razem z datą 1.02. Możemy się spodziewać, że dalej pozycje są osobno na fakturze. Widać niczego się nie nauczyli i chce im się użerać z klientami i
#ps5 #neonet
@Viarus_ poproszę również o pismo w pw, bo nie chcę tego tak zostawić.
Na infolinii można coś więcej wskórać?