Cześć, zabookowałem sobie wczoraj wieczorem nocleg na bookingu, rezerwacja potwierdzona, wszystko wygląda ok. W nocy dostaje wiadomość z obiektu, że niestety mój apartament nie jest dostępny, ponieważ został w tym samym czasie zarezerwowany z innego systemu i booking nie zdążył go zablokować. Nie są też w stanie zapewnić mi innego apartamentu.
Co najlepiej teraz zrobić? Kręcić aferę z supportem bookingu czy odpuścić?
@Vecuronium: Napisz do nich przez booking (nie inaczej), z prośbą, żeby zaproponowali zatem inne rozwiązanie. Nie daj się namówić na anulowanie rezerwacji z Twojej strony
Po kontakcie z supportem znaleźli mi alternatywny nocleg. Z uwagi na to, że w tym terminie wszystko co tańsze się rozeszło, dopłacą mi różnice do fajnego hotelu (ok. 1700 zł dopłaty), także jestem zadowolony
Cześć, zabookowałem sobie wczoraj wieczorem nocleg na bookingu, rezerwacja potwierdzona, wszystko wygląda ok. W nocy dostaje wiadomość z obiektu, że niestety mój apartament nie jest dostępny, ponieważ został w tym samym czasie zarezerwowany z innego systemu i booking nie zdążył go zablokować. Nie są też w stanie zapewnić mi innego apartamentu.
Co najlepiej teraz zrobić? Kręcić aferę z supportem bookingu czy odpuścić?
Rezerwacja
Nie daj się namówić na anulowanie rezerwacji z Twojej strony
Mały update: sprawa załatwiona:)
Po kontakcie z supportem znaleźli mi alternatywny nocleg. Z uwagi na to, że w tym terminie wszystko co tańsze się rozeszło, dopłacą mi różnice do fajnego hotelu (ok. 1700 zł dopłaty), także jestem zadowolony