Do GP Turcji ma zostać osiągnięte porozumienie ws. silników od 2026 roku. W skrócie: - V6T zostaje - MGU-H wylatuje - MGU-K ma dostarczać 350kW (obecnie 120kW) - aktywna aerodynamika zostanie dozwolona (z powodu odzysku jedynie z tylnej osi) - limit przepływu paliwa zostanie zlikwidowany (bo paliwo syntetyczne)
@Raa_V: śmiem wątpić. Skoro przedmiotem dyskusji są raczej zmiany czyli co dodać bardziej niż co ująć. DRS wydaje się nietykalne bo jego nagłe odebranie przywróci procesje. Pewnie Mercedes i RBR walczą o jedno z ich ulubionych poletek zabawy - ruchome skrzydła. W międzyczasie Ferrari jak na memie pyta "guys, you have moving wings?" ( ͡°͜ʖ͡°)
Tak w ogóle to Yifei Ye ma wystarczająco punktów żeby zdobyć superlicencję.
2021: Mistrzostwa LMP2 ELMS i Asian LMS - 2x10 punktów 2020: Mistrzostwo Euroformuły Open - 15 punktów 2019: Wicemistrzostwo F3 Asian Winter Series - 7 punktów
@marko2: nie mam pojęcia, ale ich kasa robi wrażenie. 30 milionów eurogąbek dla Saubera za Zhou w czasach limitu budżetowego to propozycja nie do odrzucenia.
http://www.dailysportscar.com/2021/10/05/alpine-confirm-fia-wec-entry-with-lmdh-car-from-2024.html
#wec #lemans