Jak to jest, początkiem września złożyłem internetowy wniosek o konto dla młodych z polecenia (aktualna promocja, 50zł dla polecającego i 100 dla poleconego). Jakiś czas później dostałem telefon z banku i potwierdziłem dane, w związku z czym w ciągu 7 dni powinien skontaktować się ze mną kurier. 3 tygodnie czekania, kontaktu zero, tak więc zadzwoniłem na infolinie. Pani na infolini powiedziała że nie może mi pomóc i mogę tylko czekać. 16 października
@Simpl3man: Zakładka facebookowa działa na komputerze - nie można z niej korzystać za pośrednictwem telefonu. Prosimy o skorzystanie z tej formy kontaktu - z poziomu wykopu, bez weryfikacji tożsamości, nie jesteśmy w stanie pomóc. Przepraszamy za nieporozumienie związane z podaniem do kontaktu serwisu IPKO - z poprzedniej korespondencji doszliśmy do wniosku, że uzyskał już Pan możliwość logowania do serwisu i dlatego zaproponowaliśmy takie rozwiązanie.
Rafał
"Nicnierobienie jest bardzo męczące, dlatego jestem zbyt zmęczony by robić cokolwiek" <fejsbukowska lapka>
Przepraszamy za nieporozumienie związane z podaniem do kontaktu serwisu IPKO - z poprzedniej korespondencji doszliśmy do wniosku, że uzyskał już Pan możliwość logowania do serwisu i dlatego zaproponowaliśmy takie rozwiązanie.