Podczas zakupu dokupiłem gwarancję biznesową NBD ProSupport (w skrócie: naprawa na następny dzień roboczy u klienta) Podczas składania reklamacji okazało się, że nie mam możliwości skorzystania z gwarancji NBD ProSupport. Zgodziłem się na odbiór urządzenia przez kuriera i przesłanie do serwisu w Bydgoszczy.
w moim dellu latitude e7470 po niemal 3 latach użytkowania zaczęły wypadać klawisze.
link do filmiku: https://photos.app.goo.gl/B4JsxwbrVGqDrJhX8
Podczas zakupu dokupiłem gwarancję biznesową NBD ProSupport (w skrócie: naprawa na następny dzień roboczy u klienta)
Podczas składania reklamacji okazało się, że nie mam możliwości skorzystania z gwarancji NBD ProSupport. Zgodziłem się na odbiór urządzenia przez kuriera i przesłanie do serwisu w Bydgoszczy.
Po niemal tygodniu otrzymałem poniższego e-maila:
<-
“informujemy, ze naprawa komputera