Co tu się o------o, to ja nawet nie XD Zamiast otworzyć to wino jakimkolwiek normalnym, sprawdzonym sposobem kiedy nie ma się otwieracza, #bebzunlogic postanowił rozwiercić korek, tak żeby kobiety piły winiacza z trocinami. Brawo #kieleckiulaniec , wybejtaj teraz otwieracz do wina, tylko taki żeby się łączył z HomeKitem bo inny to bez sensu. #mocnyvlog
Mazurskie Bingo 4! Szanowne Druszlaki, dnia czwartego wysrywu z ulanych Mazur nastąpiło ULTIMATE BINGO! gubernator zaorał całą planszę, wszystkie hasła zakreślone, bingo X10. Wyniki: PROBLEMY JĘZYKOWE: TUTEJ; DZISIEJ; lepiej niż na ofrołdzie, nie trzeba iść w KRZOKI; SE;
Wysryw zaczyna się od ŻENUJĄCEGO ŻARTU PROWADZĄCEGO, wypowiadanego przepitym głosem, iż kapitan wyznaczył gubernatora do krojenia chleba, a ten spisał się elegancko, wszystko już pokrojone. Bo kupili krojony chleb. Badum tssss!
0:23 Podczas ogarniania kaca następuje TYPOWY ZWROT SZAFY- paróweczki, ostatnia paróweczka hrabiego Barry Kenta.
Uwaga, bardzo długi wpis. Jeżeli temat wałków na polskim YouTube Cię interesuje, zaparz kawę/herbatę i zarezerwuj sobie 15 minut. Jeżeli nie masz czasu albo nie chce ci się wszystkiego czytać, przejdź do podsumowania. Reklamaki na kanale #mocnyvlog , czyli jaka piękna katastrofa… To będzie podsumowanie akcji reklamowej, która pokazuje stopień zakłamania i manipulacji Marcina „Szafy” Musiała, twórcy kanałów #mocnyvlog oraz #testhub . Zbierałem i uzupełniałem sobie ten materiał po każdej „oznaczonej” reklamie na kanale MocnyVlog, tak że w sumie taguję również #csiwykop . Taguję również #polskiyoutube , żeby więcej osób dowiedziało się z jakimi bazarowymi cwaniaczkami mamy do czynienia na youtubowym polskim poletku. 1. Akcja rozpoczyna się 15.01., kiedy #kieleckiulaniec ogłasza że skoro wszyscy mu mówią iż robi ukryte lokowanie produktów na swoich filmach, to on teraz będzie wstawiał legitne reklamy do vlogów. To pierwsza manipulacja, aby widz uwierzył że poza wstawianymi reklamami wszystkie inne recenzje i testy na kanale/kanałach to rzetelne opinie. Co ważne, hasło przewodnie akcji reklamowej brzmi "Czy na reklamach na YouTube uda mi się uzbierać na Teslę?" 2. Cena za reklamę zostaje hehe wspólnie ustalona na 100 PLN + VAT, czyli 123 PLN. Na początek, bo jakby zainteresowanie było większe, to zwiększy cenę. 3. Manipulacja nr 2: 16.01 wjeżdża vlog z pierwszą reklamą. Jest to reklama sklepu sprzedającego m.in. punkty dostępu Wi-Fi. Zupełnie przypadkowo są to takie same punkty, jakie Mocny zakupił parę dni wcześniej. Żeby było jeszcze śmieszniej, vlog nagrany był 15.01, więc siłą rzeczy przed ogłoszeniem akcji reklamowej. Tiaaa ( ͡°͜
@PatoPaczacz: wystarczy wyjść z założenia że jego kontent jest kierowany do ludzi o niskim IQ i problem znika. Jego widownia tego nie skuma, taka prawda.
Przepraszam za jakość i dopasowanie kolorów, ale przy moim sprzęcie i czasie w którym to robiłem to jest najlepszy efekt jaki mogłem uzyskać ( ͡°ʖ̯͡°) Może gdybym dłużej potrenował model i dobrał parametry to byłoby lepiej.