Czy ktoś wie skąd ten użytkownik #car4vip ma te sprzęty? Komentarze są aż nazbyt pozytywne, długie i wyczerpujące, a nawet przypadki zwrotu pieniędzy...Zazwyczaj komentarz to "Polecam" i tyle. #allegro @allegropl #apple
@paryzanin98: 30 dni to regulaminu nowy czas zamknięcia nieoznaczonej dyskusji. Ty oznaczasz problem jako rozwiązany albo nie i wtedy ewentualnie włącza się pracownik. Generalnie może być dłużej otwarta niż ten czas
Trochę chlew w tym wątku się robi. Ja cierpliwie czekam na swoje zamówienie. Nie wiem skąd tyle emocji. Kiedyś dojdzie. Wydaje mi się że krzykacze nawet nie mają zamówienia. Dla bezpieczeństwa otworze dyskusje przed samym końcem i tyle. Wrzućcie na luz
Ja czekam na MBP z 13 lipca. Dziś w dyskusji "Witam, przesyłka jest na przyjęciu w WAW w najbliższym tygodniu dotrze do rąk , nie zmieni się termin Już pal licho nowe modele, bylebyśmy otrzymali :)
@LodowkaWskazowka: no właśnie nie. Tylko w widoku poziomym można. W zwykłym widoku na telefonie należy obrócić telefon, żeby można było kliknąć w ostatnia stronę. Wpisywanie postów też rozjechane. Kiedy widzę, że ktoś nie dostał MBP z 2021 to trochę mam ciarki
@erischoo: Nie przeczę że kontakt wzorowy ale rzetelność informacji to inna sprawa. Do piątku nie otrzymam zamówienia, napiszę kolejną wiadomość, dostanę kolejny termin. Jakieś informacje panie Marku ? Coś po drodze się posypało ewidentnie.
O iPady bym się szczególnie nie martwił. Niestety z wcześniejszych miesięcy jest sporo laptopów i nawet studio. Te pojedyncze niezrealizowane zamówienia martwią. Schodzi to co najtańsze
Jeśli ktoś tak jak ja dostaje w jednej wiadomości słowa "trafi do rąk" i " termin się nie zmieni" to trudno się nie denerwować. Zwłaszcza że nie każdy trafi na wykopa by mieć aktualny obraz sytuacji
@mrowa6: trochę creepy, nawet bardzo. Akurat w nocy prowadziłem z nim korespondencję. Poza tym ja budzie się regularnie o 4 rano ale czy kogoś to powinno obchodzić?
@theforest22: ( ͡°͜ʖ͡°) Ja bym chciał gwarancję zrealizowania zamówienia a ty tu o M2 ;) jeśli teoria byłaby prawdziwa to ten sprzęt może kupić równie dobrze w detalu, bo one wszystkie mają naklejkę ALSO ;)
Ja jestem generalnie cierpliwym czlowiekiem ale styl komunikacji pana M to żenada. To będzie DOPIERO mój trzeci termin ale chyba po 4 odpuszczę. To nie jest warte tych nerwow. Dołożę trochę i kupię Mini. W trasie będzie mi musiał wystarczyć mobilny Photoshop na iPadzie. Może za 2 miesiące doszedłby nawet M2 a może skończę jak koledzy z zamówieniami z 2021. Tego nie wie chyba nawet szefu. Mialem czekać dłużej ale basta. Oczywiście
Na marginesie po wezwaniu pomocy allegro C4V został poproszony o dodanie listu przewozowego w ciągu 24h inaczej konto będzie ograniczone. Czyli cześć blokad mogła zostać usunięta. Oczywiście nie będę chamem i nie zgłoszę braku listu tak jak sugerowała mi obsługa, poczekam do końca wyznaczonego terminu. Myślę, że większe zaangażowanie sprawi, że ewentualny zwrot nastąpi z Protect a nie bezpośrednio od sprzedawcy. Bujanie się kolejne 2 miesiące jak przedmówcy to za duży cringe
Ja tylko czekam aż pan Marek się tu pojawi. Na wykopie zawsze rzeczowo a w dyskusji rzucanie standardowym gównem WAW. To też mnie boli bo początkowo to zbudowało zaufanie do sprzedajacego. A teraz nawet nie spojrzy na kalendarz żeby podać mi precyzyjny termin. Zakładając, że jestem jednym z setki to nie ma się czego dziwić że już do kłamstw się nie przykłada. Oczywiście chętnie odszczekam jeśli zobaczę numer nadania, ale na to
Na każde moje pytanie w dyskusji musiałem się przypomniało minąć żeby dostać odpowiedź, jak poprosiłem o interwencję allegro to reakcja była szybka. Generalnie nic mnie ostatnio nie wkurzyło jak ta korespondencja a osobiście byłem największym zwolennikiem C4V. Trzeba wrzucić na luz, brać zwrot i zapomnieć o tym wątku ;)
U mnie finał taki: Wniiosek o Protect wstrzymany bo pan M zlecił zwrot. Ostatecznie zwrot niemożliwy. Po podaniu nr konta w dyskusji w czwartek cisza, dziś przypomnienie. I jakie było moje zdziwienie że allegro samo wznowiło i zatwierdziło wniosek o zwrot. Warto zatem załatwiać wszystko oficjalnymi kanałam, to nie bedziemy czekać tygodniami na przelew
@patrykpatryk1 to zalezy od formy płatności. U mnie zwrot nie puścił bo Marek wcześniej anulował zamówienie, ostatecznie rekompensata trafia na konto nawet tego samego dnia jak u mnie
@lechbalcerowicz: Ja z 13 lipca, już po zwrocie. Mini M2 Pro jutro będzie, życzę więcej cierpliwości. Ten tydzień wypada bardzo słabo, nikomu MBP nie wpadł
@lechbalcerowicz: Zwrot pieniędzy. Gdybym widział, że zamówienia faktycznie ruszają to mógłbym czekać a tak w te dwa tygodnie doszedł jeden studio i mbp z tych droższych zaległych zamówień. Tak czy owak podziwiam tych, których zamówienia wiszą już rok
@kulas90: Weryfikacja występuje bardzo rzadko. W zeszły wtorek po południu złożyłem zamówienie, w czwartek kurier UPS, dzień przed szacowanym terminem w sklepie. Najlepiej jest zapłacić przez Apple Pay bo wtedy ściąga całość kwoty, więc minimalizuje się ryzyko weryfikacji, przy płatności kartą zdarza się preautoryzacja. Paczka idzie z europejskiego centrum dystrybucyjnego w Czechach.
Osobiście bardzo się cieszę, że w porę zrobiłem zwrot przez Protect. Równie szybko kupiłem sprzęt ze zniżką Edu i wyleczyłem się z chorobliwego śledzenia tego wątku. Kilka stron i mogę tylko współczuć czekającym i życzyć wytrwałości. Przykre to wszystko, bardzo
Czy ktoś wie skąd ten użytkownik #car4vip ma te sprzęty? Komentarze są aż nazbyt pozytywne, długie i wyczerpujące, a nawet przypadki zwrotu pieniędzy...Zazwyczaj komentarz to "Polecam" i tyle. #allegro @allegropl #apple
"Witam, przesyłka jest na przyjęciu w WAW w najbliższym tygodniu dotrze do rąk , nie zmieni się termin
Już pal licho nowe modele, bylebyśmy otrzymali :)
Wszyscy wiemy jak wygląda przestrzeganie regulaminu
Ja bym chciał gwarancję zrealizowania zamówienia a ty tu o M2 ;) jeśli teoria byłaby prawdziwa to ten sprzęt może kupić równie dobrze w detalu, bo one wszystkie mają naklejkę ALSO ;)