lista.emplace_back(numer1, numer2, numer3); ...to przestaną (o ile masz kompilator obsługujący tę część standardu, ale jeżeli siedzisz na najnowszym Visual Studio to obsługuje).
@YodaMonster: W sumie... wygląda na opływowego, co jest ważne w długich trasach ze względu na zużycie paliwa. Nawet te wycieraczki mają sens, bo jak się rozpędzą, to potrzebują tylko energii do podtrzymania ruchu - czyli na ich obsługę schodzi mniej niż na zwykłe.
Wygląda paskudnie, ale funkcjonalnie może być całkiem spoko.
Kupuję używany samochód. Zna ktoś może stronę z przejrzystymi zestawieniami wersji wyposażeń samochodów? W sensie czego się w danym samochodzie można spodziewać. Chciałbym mieć jakiś punkt odniesienia, żeby wiedzieć kiedy handlarza fantazja poniosła (a już miałem taki przypadek). Celuję głównie w roczniki 2000~2010. Może być po angielsku.
Wymyśliło mi się, żeby napisać prostą grę 3d w MASM32 ( koniecznie w assemblerze). Nie mogę znaleźć żadnych tutoriali o DirectX czy OpenGL 3d pod MASM. Da radę to napisać? Znacie jakieś kursu czy poradniki? #programowanie #asembler
@JaTuJestemPrezesem: Tak czy inaczej będziesz musiał się odwoływać do API graficznego przez INVOKE. Dodatkowo jeżeli to by musiało być pod windę, musisz się też odwoływać minimum do WinAPI (bo okno). Pętla wiadomości, te sprawy. Jedyne co się różni od takiego dajmy na to C++ to sposób pisania kodu pomiędzy odwołaniami do API. Więc łapiesz tutka pod C++ i "tłumaczysz"... chociaż nie wiem po co.
#cpp #naukaprogramowania
źródło: comment_7cKnMkere1AJVGVGdswXKDDSHv6RalvF.jpg
Pobierzlista.emplace_back(numer1, numer2, numer3);...to przestaną (o ile masz kompilator obsługujący tę część standardu, ale jeżeli siedzisz na najnowszym Visual Studio to obsługuje).