@bambaleon: Jestem świeżo po przeprawie z serwisem della, gwarancja - NBD - Next Business Day. Zanim udało im się dowiedzieć ze przyczyną awarii jest pamieć RAM, wymienili 3 płyty główne, obudowę i konektor zasilania - trwało to 2 tygodnie. Co do ludzi tam pracujących na infolini to porażka ale najwiekszą jest ignoracja managera tych ludzi. Jak już mi się udało dorwać do owego Pana adres email to na ani jeden
Laptopy Dell - nie próbuj ich podnosić z biurka
Chciałbym ostrzec wszystkich przed biznesowymi laptopami Dell i super gwarancją Dell zwaną "Onsite Service After Remote Diagnosis". Okazuje się, że laptopy tej firmy mogą być używane jedynie jako stacjonarne. Zapomnij o pracy z kanapy lub w podróży - Dell mówi - "tak nie można".
z- 187
- #
- #
- #
- #
- #
- #
#netflixrodzina
Komentarz usunięty przez autora