konto usunięte
- 2
Mireczki gdzie idziecie w #szczecin centrum jeśli zepsuje sie Wam swój smartfon do przeglądania mirko?
- ninetyeight
- Cronox
![MasterJapko](https://wykop.pl/cdn/c3397992/MasterJapko_uY0n8w9IxA,q80.jpg)
MasterJapko
- 0
@Ahceis: Samsungi też naprawiamy. Mamy dostęp bezpośrednio do części od Samsunga, a od niedawna również do części używanych z demontażu, które w przypadku modułów ekranu do Galaxy s3/s4 są dostępne w dużo lepszych cenach niż nowe. Na wszystkie naprawy dajemy 6 miesięcy gwarancji. Zapraszam adres znajdziesz na http://apollo.szczecin.pl
![MasterJapko](https://wykop.pl/cdn/c3397992/MasterJapko_uY0n8w9IxA,q80.jpg)
MasterJapko
- 1
@Inkwizycja: @michal1358: Strasznie mi przykro, że coś poszło nie tak podczas naprawy Twojego telefonu, ale powtórzę to, co zawsze powtarzamy naszym Klientom - na wszystkie naprawy i części dajemy 6 miesięcy gwarancji. Gwarancja jest po to, aby z niej korzystać wtedy, gdy po naprawie pojawiła się jakaś wada. Wszystkie reklamacje staramy się sumiennie i szybko załatwiać, co potwierdzi sporo osób, które miały okazje ją u nas realizować. Niestety nie zawsze
- roberto07
![MasterJapko](https://wykop.pl/cdn/c3397992/MasterJapko_uY0n8w9IxA,q80.jpg)
MasterJapko
- 1
@michal1358: Czasem ilość zabrudzeń i kurzu wewnątrz obudowy, mimo że staramy się je przedmuchać sprężarką, jest tak duża, że nawet pomimo naszych szczerych chęci, nie zawsze jesteśmy w stanie się ich pozbyć. Po zmontowaniu telefonu i wsadzeniu go do kieszeni, zabrudzenia dopiero się ujawniają. Polemizowałbym jednak czy to faktycznie jest błąd montażu i powód do tego, aby nas wręcz odradzać. Jak sam zauważyłeś przyjęliśmy telefon po tym jak zauważyłeś problem z
- michal1358
![MasterJapko](https://wykop.pl/cdn/c3397992/MasterJapko_uY0n8w9IxA,q80.jpg)
MasterJapko
- 0
@Inkwizycja: Doszło tu do pewnej niejasności. Jesteśmy autoryzowanym serwisem pogwarancyjnym My APPLE. Naszą autoryzację możesz sprawdzić tutaj: http://myapple.pl/pages/serwis Oczywiście wszystko zgadza się z tym co zacytowałeś z naszej strony. Nie jesteśmy serwisem producenta i nie chcielibyśmy być :-) Procedury serwisu producenta bardzo ograniczają możliwości naprawy produktów APPLE i są nastawione głównie na wyciąganie od klientów dużych pieniędzy na zakup refurbowanych telefonów, które nazywają nowymi ;-) Pozdrawiam serdecznie.