Serdecznie dziękuję czeczenom za brak koncertów, serii reklam, odpowiadania na te idiotyczne pytania od tej głupiej pindy z zaplecza oraz loterii. Bo bym tego nie wytrzymał #famemma #highleague
Akat Luiza myśli głowom a nie dupom i dominowała uszata małpę do czelenu, którego z powodu posiadania dwóch lewych raczek Uszatron nie zrealizuje. Kupiec gołodupiec znowu jest dołem a nie górą. Bu ha ha śmiaś mi się kce. #bonzo
ogunie tak soje pomysiaem że jeśli pośledzenie de de en i głupotność będą dalej iść do przodu niż do tyłu, to kiedyś na fejkowym papeżu będzie doba odpowiedź w turym roku beczka robił piesze vilogi, a na padziym nie (w końcu już teraz sam nie wie ile ma lat tego) #bonzo
Miał ktoś z Was bliższy kontakt z Alfą 156 Crosswagon Q4? Duże różnice eksploatacyjne względem zwykłej 156? Są problemy z częściami do napędu, zawieszenie etc.? Chodzi mi taka ostatnio po głowie a choć miałem sześć Alf, z Crosswagonem nic wspólnego. #alfaromeo #alfaholicy
@piepsze: Jeśli chodzi o zawieszenie: Przód: - wahacze: jak ze zwykłej 156 *) - amortyzatory: niedostępne na rynku/regeneracja? - sprężyny: niedostępne na rynku/można dosztukować z wersji 2.4 JTD *) Tył: - wahacze: niedostępne na rynku (ale można ogarnąć tuleje, również poliuretanowe i zaprasować) *) - amortyzatory: niedostępne na rynku/regeneracja *) - sprężyny: brak info, prawdopodobnie niedostępne na rynku Podpory wału: brak info, były kiedyś dostępne podpory poliuretanowe
@MostlyRenegade: @Funky666: @Ciasto_hirol: Dzięki za info. O kombinowaniu z podporą wału gdzieś tam już słyszałem. Te amory mnie trochę martwią choć jeździłem W220 i w tej kwestii wyzwania już znam:) Niemniej tak jak myślałem, głównie zawias i napęd trzeba dokumentnie prześwietlić i przemyśleć ew. naprawy. Poszukam jeszcze info na ruskich stronach bo oni mają fajne patenty na wszystko. Swego czasu miałem Vel Satisa i tam w tylnim zawieszeniu też