@MOICO: Właśnie zakończyłam współprace z Moico i chciałabym podzielić się z Wami przemyśleniami dotyczącymi zwłaszcza ostatnich miesięcy. Na wstępie zaznaczę, że jeśli chodzi o załatwianie jakichkolwiek spraw prze ten profil zawsze było 10/10. Niestety reszta pozostawia wiele do życzenia. Internet radiowy w domkach jednorodzinnych. Zacznę może od tego iż ponad miesiąc temu wynegocjowaliśmy podniesienie transferu z zawrotnych 8mbps do 12mbps...Za dopłatą mogłam jeszcze wybrać zawrotne 16mbps. Bo więcej technicznie się nie
@Pathi: Cześć! ( ͡°͜ʖ͡°) Szkoda, że nas opuszczasz (╯︵╰,) Przykro nam, że zostałaś tak "olana" przez obsługę klienta ( ͡°ʖ̯͡°) - niestety my, tutaj na Mirko nie jesteśmy tym działem i też pewnych formalności oraz biurokracji nie możemy i nie jesteśmy w stanie załatwić tutaj na Mirko i musimy odesłać Cię na formalną drogę załatwienia
#moico po wyłączeniu prądu w trakcie pożaru od wybuchu gazu (Dmowskiego here) brak Internetu. Czy to problem z przepalonymi światłowodami czy coś łatwiejszego? ;-)
@kolaszek: No coś tam się zadziało niedobrego ( ͡°͜ʖ͡°) jutro do południa podjedzie na miejsce nasz wysłannik i sprawdzi jak wygląda sytuacja ( ͡°͜ʖ͡°)
Cześć @MOICO jak to u was wygląda. Wasza konkurencja z UPC dała ciała i jedyne co są w stanie zrobić to co godzinę wydłużać termin usunięcia awarii na następną godzinę. Ale nie o tym. Jak wygląda proces instalacji? Mam swój własny router. Zamawiam i czekam na instalatora? Jaki jest plus minus czas oczekiwania? Homeoffice to fajna sprawa jak działa internet (ʘ‿ʘ)
@100lik: Czołem (ʘ‿ʘ) Jak masz swój router to bardzo dobrze! ( ͡°͜ʖ͡°) I ogólnie proces wygląda tak jak opisałeś - zamawiasz usługę, czekasz na instalację i gotowe ʕ•ᴥ•ʔ. Jeżeli w Twojej lokalizacji do mieszkań doprowadzony jest bezpośrednio światłowód to dostajesz od nas terminal który umożliwi podłączenie Twojego urządzenia do sieci ( ͡°͜ʖ͡
@Marian90: Czy problem nadal występuje? ( ͡°͜ʖ͡°) powinno być w porzadku ( ͡°͜ʖ͡°)ノ⌐■-■ jeśli nadal nie jest ok to podrzuć dokładny adres na PW ( ͡º͜ʖ͡º)
@MOICO: Witam, chciałabym złożyć zamówienie na Waszą usługę, ale po dodaniu do koszyka na stronie www strona tylko się przeładowuje. Czy to jakaś chwilowa awaria?
@gadam-kju: Zaszła konieczność przeprowadzenia pilnego serwisu okablowania ( ͡°ʖ̯͡°) około 1.5 godziny i po krzyku już było ( ͡°͜ʖ͡°)ノ⌐■-■ Informacja o niedostępności również była dostępna na stronie internetowej ( ͡°͜ʖ͡°)
@gadam-kju: Wszystko wskazuje na to, że nie poszło tak jak być powinno, chwilę było w porządku i się popsuło (・へ・) Serwis powołany, 2-3 godziny i powinno się uruchomić wszystko (ʘ‿ʘ)
@ziober51: Tak, wiemy ( ͡°ʖ̯͡°) Już był na miejscu nasz wysłannik, ale jest problem elektryczny ( ͡°͜ʖ͡°) a jedyna osoba, która to naprawi to zarządca budynku, który jako jedyny posiada klucze do rozdzielni (・へ・)
@jozin88: Tak, potwierdzamy. Diagnozujemy problem, ale jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że jest to fizyczne uszkodzenie kabli światłowodowych - wtedy naprawa może potrwać do kilkunastu godzin ( ͡°ʖ̯͡°)
@mirkacz: Czołem ponownie ( ͡°͜ʖ͡°) Napisz na PW jaki masz pakiet TV i wtedy ogarniemy czy będzie emisja 4K ( ͡°͜ʖ͡°) w jednym pakiecie jest uruchomione już ( ͡°͜ʖ͡°)ノ⌐■-■