@LosB: niby tylko jedna gwiazdka więcej na każdej randze na RU a różnica "w praniu" przy większej ilości graczy na serwerze ogromna - dziwne że tak mało graczy na RU uczestniczy w rankedach
@LosB: Dziwnie jak dla mnie wyglądają statystyki niszczycieli. Z mojego doświadczenia było bardzo mało niszczarek. Często miałem gry z jednym niszczycielem na stronę, albo nawet bez niszczarek wcale.
Jak zawsze PL crew z WOWs jest full profesjonalna. 20 Lipca mamy patch, na angielskojęzycznej wersji strony jest już info o patchu, na PL ani śladu, będzie "zaskoczenie".
Rosyjski BB premium będzie przewidywanie rozdawany w evencie
To get the reward warship, players will have to complete four tasks during the two week period:
Task I: Win 50 games and deal 300,000 damage to Battleships Reward: 500,000 Credits Task II: Earn 30,000 Base Experience and deal 300,000 damage to Destroyers Reward: 25x Equal Speed Charlie London Signal Task III: Hit 50 Citadels and deal 300,000 damage to Cruisers Reward: 50x Zulu
@LosB: tak samo "dobrze" są zabezpieczone jak randomy - czyli nijak. Nie udowodnią ci, że jest jakikolwiek skrypt, który zapobiegałby wrzucaniu do tej samej bitwy stosując odliczanie, bo takiego nie ma.
@LosB: http://shipcomrade.com/captcalc/1010000000100000000001000000101119 1 pkt - Cel priorytetowy - Des Moines jest jednym z groźniejszych okrętów w grze, więc jak tylko jest wykryty leci focus fire, orientując się co się dzieje na mapie i wiedząc ilu graczy do nas celuje możemy się odpowiednio ustawić, by minimalizować uszkodzenia. 1 pkt - Ekspert w ładowaniu - przy przeładowaniu głównej baterii rzędu 4.8 sekundy zmiana rodzaju pocisków jest szybka, ale gdy mamy za kapitana Stevena
@BadWood: właśnie też to lubię w DM - dla każdego coś dobrego. Inne krążki na T10 preferują zwykle jeden "słuszny" styl gry, tutaj jest imo nieco więcej swobody. Chociaż trochę się zdziwiłem wczoraj jak widziałem Moskwę(!) w przeciwnej ekipie, która grała jak na Des Moines (kukanie zza wyspy na dość bliskim dystansie) i całkiem mu to wychodziło! ;)
@LosB: @Schroedinger73: moja propozycja podobna do buildu Kota: http://shipcomrade.com/captcalc/1000100000000010000001000000110119 Zamiast perka zapobiegawcze utrzymanie (poziom 1) i perka na zwiększenie szans na pożar (poziom 3) buffujemy AA dużego kalibru - czyli bierzemy Manual AA za 4 punkty żeby miażdżyć samoloty - bardzo korzystnie to działa z defensive AA. Opcją jest też używanie zapobiegawczego utrzymania zamiast perka na dwa samoloty - kto co lubi.
Build na Minotaura którego używam na każdym brytyjskim krążowniku z drzewka bez wyjątków (nie mam Belfasta i tam build jednak będzie inny)
1. Cel priorytetowy żeby wiedzieć czy ktoś do mnie celuje i ilu wrogów do mnie celuje. 2. Zapobiegawcze utrzymanie żeby mi nie zniszczyli głównej baterii albo wyrzutni torped. Działa też na ster i silnik. 3. Przypływ Adrenaliny - buff RoFa na ogryzku 4. Nadzorca - jeden dym, heal
@system_shock: Moja propozycja - build nastawiony na camo i jak najlepsze unikanie torped - stąd "czujność". Do tego buff do AA o dużym DPSie i podwójny samolot bo na 1 poziomie nie ma żadnego bardziej użytecznego perka. Ciężko uszkodzić armaty 460mm czy inne moduły - stąd brak preventive maintenence. Adrenaline rush do zwiększenia RoFa na ogryzku - bardzo przydatna rzecz która już mnie nie raz uratowała (jakbym mógł dawałbym ten perk
@LosB: testowałem build na secondary i moja opinia jest taka: na 10 tierze już bardzo rzadko podpływa się jak najszybciej jak najbliżej i brawluje tak jak Bismarckiem - kto się wychyla na zasięg dodatkowej baterii ten szybko ginie. Stąd lepszą opcją według mnie już od T9 jest build na przetrwanie. Jak zbliżysz się na powiedzmy 10-15 km w pancerniku to jesteś tą osobą która powinna przyjąć trochę dmg za inne okręty
#worldofwarships