Witam. Mam problem z #ubezpieczenia a mianowicie zgłosiłem szkode 1.10.2018 Podczas burzy w dom uderzył piorun. W komputerze przestała działać plyta główna. Ubezpieczenie obejmuje takie zdarzenie a wiec zgłosiłem szkodę. Ubezpieczyciel poprosil o wysłanie całego komputera aby sprawdzić czy da sie to naprawić. 2.10.2018 komputer został odebrany przez kuriera. Po konsultacji z serwisem ubezpieczyciela zgodzilem sie na naprawę. Niestety po okolo 40 dniach nic sie w tej sprawie nie ruszyło. Po kolejnej
@Krolik726: ustawowo mają 14 dni na wypłatę od ostatnich ustaleń jak minęło ponad 30 dni od daty zgłoszenia. Jak Hestia do tego podchodzi to nie wiem, ale w PZU musimy podjąć decyzję.
Ok dzięki @grafi16 Od ostatniego ustalenia mają jeszcze 4 dni. Jesli nadal nic sie nie wydarzy napiszę reklamacje. Najgorsze w tym wszystkim jest to że już półtora miesiąca bez kompa i odszkodowania jestem
Mam problem z #ubezpieczenia a mianowicie zgłosiłem szkode 1.10.2018
Podczas burzy w dom uderzył piorun. W komputerze przestała działać plyta główna. Ubezpieczenie obejmuje takie zdarzenie a wiec zgłosiłem szkodę. Ubezpieczyciel poprosil o wysłanie całego komputera aby sprawdzić czy da sie to naprawić. 2.10.2018 komputer został odebrany przez kuriera. Po konsultacji z serwisem ubezpieczyciela zgodzilem sie na naprawę. Niestety po okolo 40 dniach nic sie w tej sprawie nie ruszyło. Po kolejnej
Od ostatniego ustalenia mają jeszcze 4 dni. Jesli nadal nic sie nie wydarzy napiszę reklamacje. Najgorsze w tym wszystkim jest to że już półtora miesiąca bez kompa i odszkodowania jestem