Przykład: Chcę wymodelować łóżko do którego posiadam dokumentację techniczną -> Ramę wykonuję w Solidworks z detalami jak śrubki, spawy itp -> 3ds materac + niedoskonałości + faktura materiału (o ile jest) -> marvelous designer do pościeli, poduszek i jeszcze większej ilości niedoskonałości tkanin -> Zbrush do niedoskonałości w wersji finalnej + obrabianie spawów + detale -> Substance painter do realistycznych tekstur, zabrudzeń itp. -> powrót do 3ds Max do ostatnich szlifów, złożenia całości, ustawienia tekstur, oświetlenia i renderingu.
Pytam jako laik, który coś tam kiedyś stworzył i coś tam potrafi.
@KontoGosc: nie jestem pewien czy ten zbrush ci potrzebny przy łóżku, taki poziom detali bedzie widoczny tylko na konkretnym zbliżeniu na nie. Dodatkowo jak nie chcesz renderowac czegos o milionie poly to bedziesz musial wypalac normalki (zreszta painter to raczej midpoly) wiec i tak zgubia sie detale
Czy istnieje taka aplikacja (może być webowa), która rozmieści mi w sposób najbardziej optymalny na arkuszu o określonym wymiarze elementy zaprojektowane w cadzie? (ew. w wektorach). #cad #autocad #projektowanie #grafika #lasery #cnc
Przykład: Chcę wymodelować łóżko do którego posiadam dokumentację techniczną -> Ramę wykonuję w Solidworks z detalami jak śrubki, spawy itp -> 3ds materac + niedoskonałości + faktura materiału (o ile jest) -> marvelous designer do pościeli, poduszek i jeszcze większej ilości niedoskonałości tkanin -> Zbrush do niedoskonałości w wersji finalnej + obrabianie spawów + detale -> Substance painter do realistycznych tekstur, zabrudzeń itp. -> powrót do 3ds Max do ostatnich szlifów, złożenia całości, ustawienia tekstur, oświetlenia i renderingu.
Pytam jako laik, który coś tam kiedyś stworzył i coś tam potrafi.
Czy