Co się odjaniepawla w #ikea? Połowa produktów, które chcę kupić jest niedostępna albo dostępna tylko z płatną dostawą na adres. Przecież w obecnych czasach to jest xDˣᴰ
@6502: problemy z dostępnością niektórych produktów spowodowane są zachwianiem naszego standardowego łańcucha dostaw (produkcji oraz logistyki), co ma bezpośredni związek z trwającą pandemią oraz dużym zainteresowaniem klientów naszą ofertą. Cały czas mocno pracujemy nad tym, aby przywrócić oczekiwaną dostępność wszystkich produktów. Przepraszamy za niedogodności i prosimy o cierpliwość. Zachęcamy do bieżącego sprawdzania dostępności na stronie IKEA.pl. Warto również ustawić powiadomienie SMS lub email, a jak tylko artykuł pojawi się ponownie
@kasczysko: koniec sprzedaży frontów SAVEDAL jest zaplanowany na kwiecień tego roku i prawdopodobne jest, że do tego czasu nie wrócą już do oferty. Staramy się wychodzić naprzeciw nowym potrzebom naszych Klientów, dlatego regularnie wprowadzamy zmiany w parametrach technicznych i wzornictwie naszych artykułów. Wprowadzanie nowości wiąże się z wycofywaniem niektórych produktów z asortymentu. Być może nasze propozycje dostępnych frontów również Cię zainteresują: https://www.ikea.com/pl/pl/search/products/?q=veddinge https://www.ikea.com/pl/pl/search/products/?q=stensund
@ven0m: Od czwartku uruchomiliśmy nowy planer. Dostęp do starszej wersji będzie jeszcze możliwy przez okres około 2-3 miesięcy w sklepach stacjonarnych i Domolinii. Jeżeli masz zapisany projekt, będziemy mogli go odszukać, np. po adresie mailowym lub kodzie projektu.
Strona sama dodaje mi szyny do zamówienia xD Co chwilę dorzuca 1 sztukę do zamówienia. Nie jestem w stanie tego wywalić, bo nawet jak to usunę, to nie jestem w stanie przejść dalej zanim nie wpadnie dodatkowa szyna.
Jestem kompletnie rozczarowany już tym jak działa ich strona i transport... Mam wielu znajomych, którzy maja już w nosie ten chaos i wybierają inne sklepy gdzie towar mają od ręki dostępny i bez problemów.
@Murasame: Prosimy o wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki i plików cookie lub o skorzystanie z innej przeglądarki. Powinno to rozwiązać problem :)
@IKEApl: wiadomo kiedy fotel Markus 702.611.50 byłby dostępny w Katowicach? Nie ukrywam że średnio widzi mi się jechać specjalnie do Krakowa po fotel. #ikea
Co to za jakieś czary, że jak wybieram dostawę frontów pod adres w #wroclaw to wyskakuje komunikat, że nie ma takiej możliwości ale jak zmienię adres na dom rodzinny w opolskim to nagle sie da
Jak to jest w #ikea? Projektuje sobie szafę pax i jak już wszystko wyszło idealnie to przechodzę dalej i okazuje się, że część wybranych rzeczy (korpus!) jest niedostępna. Przy niektórych mam informację, że produkt niedostępny on-line, brak na magazynie, ale jest podana lokalizacja (alejka, regał). Więc o c--j w tym chodzi? Korpusu nie kupię, a po półkę mam jechać 150 km i nie wiem czy będzie? Jak to działa?
@miekki_am: Niestety obecnie występują utrudnienia w dostępności szaf PAX, które mogą potrwać do marca. . Problemy z dostępnością niektórych produktów spowodowane są zachwianiem naszego standardowego łańcucha dostaw (produkcji oraz logistyki), co ma bezpośredni związek z trwającą pandemią oraz dużym zainteresowaniem klientów naszą ofertą. Zachęcamy Cię do ustawienia powiadomienia SMS lub e-mail na stronie danego produktu. Wtedy jak tylko się pojawi, dostaniesz o tym informację.
Ostatnio mi nie przywieźli blatów, dzwoniłem do #ikea stwierdzili, że nie mogą się dodzwonić do firmy transportowej ale wyślą blaty we wtorek, czyli dzisiaj, w godzinach 14-17. Jest już prawie godzina po terminie i nawet nie ma żadnego telefonu o spóźnieniu. Mam to już w czterech literach, idę po kebaba, bo mnie to już irytuje.
O tyle dobrze, że z racji lenistwa jeszcze nie poukładałem szafek, więc te blaty nie
#ikea Witam, chcę zakupić z @ikea dwa regały baggebo, wstępnie dostępna jest opcja "dostawa w paczkach za 1,-". W następnym kroku, przy wyborze dostawy promocja się nie nalicza. Postaram się wrzucić screeny w komentarzu
Cześć w nawiązaniu do tego wpisu chciałbym napisać jak działa proces reklamacji w IKEA. Zrobię trochę skrócona wersję aby dało się to przeczytać bez dzbanka kawy.
W dniu 7 grudnia złożyłem reklamację na montaż kuchni w ikea po tym jak po włączeniu wody wypadł mi syfon. Dodatkowo zlgosiłem Wtedy pierwszy raz zobaczyłem że łatwo nie będzie gdyż dostałem informację że ekipa syfon zamontowała dobrze i jest to słowo przeciwko słowu. Gdzie w załączeniu było zdjęcie źle zamontowanego syfonu- niezgodnie z instrukcją. I na tym Ikea chciała zakończyć reklamację. Wysłałem drugiego maila opisując wszytskie uszkodzenia załączając dodatkowo około 40 zdjęć uszkodzeń. Potem doszło jeszcze kilka uszkodzeń w tym ściany oraz zmywarki. Na Zgłoszenie uszkodzonej ściany sufitu i zmywarki do dnia dzisiejszego Ikea się nie wypowiedziała. Kazała nam się kontaktować z pod wykonawcą który wykonywał montaż ( montaż zamówiony i opłacony w Ikea). Po kilku telefonach wymianie maili oraz wizycie osoby z działu reklamacji została ona uznana za zasadną. W sumie do Ikea zostało zgłoszone ponad 50 punktów. Pan który robił oględziny był zdziwiony jakością montażu. Poprosiłem IKEA 12.01 w mailu o informację na temat co wchodzi w zakres reklamacji i prośbę od odniesienie się do tematu zmywarki oraz ściany.
Miałem dzisiaj dostać zamówienie w godzinach 17-20, zamówienia nie ma, nikt nawet nie zadzwonił. Sprawdziłem status i jest taki jak na obrazku. Jutro będę z rana dzwonił w tej sprawie ale może ktoś podpowie jak oni reagują w takiej sytuacji, spodziewać się, że np. jutro to będzie dosłane czy raczej sobie trochę na to poczekam.
@Murasame: Przepraszamy Cię za tę sytuację. Poza kontaktem telefonicznym polecamy również kontakt na czacie na naszej stronie. Nasz pracownik będzie mógł to wyjaśnić i znajdzie dla Ciebie najbliższy możliwy termin dostarczenia zamówienia.
IKEA
Wizją IKEA jest tworzenie lepszego życia na co dzień dla wielu ludzi. Asortyment IKEA skupia się na dobrym wzornictwie, funkcjonalności i niskiej cenie.
http://www.ikea.com/pl/pl/