Nie ma chyba sensu robić znaleziska, więc napiszę tutaj, ku przestrodze:
Jestem ogromnie rozczarowany sklepem morele.net.
1 listopada zamówiłem zestaw komputeroy za 5,5k, który odebrałem 3 listopada. W dniu 4 listopada przez formularz kontaktowy na stronie internetowej złożyłem pisemną reklamację z powodu zakupu płyty głównej MSI B150 GAMING M3 z wadą fabryczną (wygięte PINy w sockecie) i zażądałem wymiany na nowy, pozbawiony wad egzemplarz. Tego samego dnia dostarczyłem płytę do netpunktu. Konsultant na infolinii
@cRun: Gdybym nie dostał żadnej odpowiedzi to miałbyś rację, ale tu przede wszystkim chodzi o to, że w 14 dni nie dostałem decyzji, a teraz mają w dupie prawa konsumenta - jak dla mnie to są złe praktyki. Nie może tak być, że taki sklep nie respektuje prawa pisanego i robi sobie co chce. Może im więcej takich opinii tym mniej będą mieli klientów i coś się zmieni.
@Letoo: W ich formularzu reklamacyjnym są 4 opcje - serwis standardowy, serwis ekspresowy, zwrot towaru i reklamacja towaru. Wybrałem opcję poleconą przez konsultanta, ale - niezależnie od tego jak u nich nazywa się zgłoszenie, ja zgłosiłem reklamację sprzętu w formie pisemnej z żądaniem wymiany na nowy, sprawny egzemplarz - czyli zgodnie z ustawą. Oni do tego żądania się nie ustosunkowali w terminie 14 dni, więc ustawa jak najbardziej ma zastosowanie.
Odpisała mi właśnie Pani kierownik działu obsługi klienta, że przekazała sprawę jako pilną do kierownika działu reklamacji i dzisiaj powinienem dostać odpowiedź - zobaczymy co z tego wyjdzie. Ale powinienem napisać tego maila już tydzień temu, to jest niestety mój błąd.
@masiej: było taniej niż np. na agito, poza tym miałem kupować na raty i w morelach było to dosyć proste (obyło się hez). ale więcej tego błędu nie popełnie.
@eragonn14: niestety nie masz racji, ponieważ płyty nie oddałem na gwarancję - w reklamacji zażądałem wymiany na nowy egzemplarz bez wady fabrycznej, czyli raczej podchodzi to pod brak zgodności towaru z umową lub rękojmie, a nie gwarancję. tak jak napisałem wcześniej, tytuł zgłoszenia w ich wewnętrznym systemie nie ma żadnego znaczenia w tej sprawie, dopóki moja reklamacja jest w formie pisemnej i zawiera konkretne żądanie.
@eragonn14: niby dlaczego przepisy ustawy nie obowiązują? reklamację zgłosiłem w formie pisemnej i tak jak napisałem nie ma znaczenia jak sklep sobie to interpretuje, ponieważ ustawa jest nad każdym regulaminem sklepu, a reklamacja to reklamacja. nigdzie nie napisałem również, że towar reklamuje na podstawie gwarancji.
@Kreation: nie powołalem się na ustawę od razu, ponieważ nie sądziłem, że będzie to konieczne. Powolałem się na nią 10.11.15 w wiadomości dotyczącej RMA, również w formie pisemnej. ponadto dział reklamacji każdej firmy powinien mieć świadomość istnienia takiej ustawy i powinni ja respektować.
@eragonn14: z tego wiek ustawa nie precyzuje, że ma zastosowanie tylko i wyłącznie jeśli konsument się na nia powoła w 1 piśmie reklamacyjnym, więc dalej uważam, że ustawa stoi nad wszelkimi Regulaminami. @Henrar: w jakim sensie wykastrowany? przecież ma jedno pci-e 3.0 169, tak jak i pozostałe chipsety, a jeden mi wystarczy. pozostałe wyposażenie też ma porządne, lepsze niż h110.
po #iem widze że warto się bardziej zainteresowac tą grą. są jakieś strony zbierające ciekawsze informacje o tym co się dzieje w grze? tzn jakieś turnieje, nowe skiny, naklejki, operacje, skrzynki, cokolwiek? bo jak gram raz na miesiąc to ciężko mi ogarnąć z samej gry #csgo
Mireczki, prosty i efektowny strój na Halloween? Niestety wymagane jest przebranie, a nie mam żadnego pomysłu. Najlepiej coś kreatywnego i nie ograniczającego ruchu.
@cefalotos: jedyny mankament to delikatne wgniecenia na rogach, ekran bez rys, obramowanie również, a z tylu dostrzeżesz tylko pod światło malutkie ryski. W porównaniu do innych w podobnej cenie, to jest stan bardzo dobry :)
Jestem ogromnie rozczarowany sklepem morele.net.
1 listopada zamówiłem zestaw komputeroy za 5,5k, który odebrałem 3 listopada. W dniu 4 listopada przez formularz kontaktowy na stronie internetowej złożyłem pisemną reklamację z powodu zakupu płyty głównej MSI B150 GAMING M3 z wadą fabryczną (wygięte PINy w sockecie) i zażądałem wymiany na nowy, pozbawiony wad egzemplarz. Tego samego dnia dostarczyłem płytę do netpunktu. Konsultant na infolinii
@Henrar: w jakim sensie wykastrowany? przecież ma jedno pci-e 3.0 169, tak jak i pozostałe chipsety, a jeden mi wystarczy. pozostałe wyposażenie też ma porządne, lepsze niż h110.