Czy orientuje się ktoś, czy mogę zrobić coś w sytuacji, gdy wyszukiwarka UKE pokazuje na moim adresie (blok), że T-Mobile ma kable światłowodowe, ale z ich strony i rozmowy z konsultantem wynika, że nie sprzedadzą mi takiego internetu?
W orange taki sam chlew - jeszcze rok temu sprzedawali tutaj światłowód, nasi sąsiedzi z piętra go mają, natomiast orange wstrzymało sprzedaż ten rok temu. Konsultanci nie wiedzą, czemu, nie wiedzą, kiedy wznowią, nic
W orange taki sam chlew - jeszcze rok temu sprzedawali tutaj światłowód, nasi sąsiedzi z piętra go mają, natomiast orange wstrzymało sprzedaż ten rok temu. Konsultanci nie wiedzą, czemu, nie wiedzą, kiedy wznowią, nic
UPS wysłało mi maila z awizacją gdzie stwierdzili sobie "W przypadku braku kosztów transportu bądź nieprawidłowego Incoterms – UPS zastrzega sobie prawo do zastosowania kosztów transportu zgodnie z oplatami IATA". Okazało się, że według UPS koszty transportu to 100$ z ich cennika i policzyli mi z tego 23% VAT plus jakieś swoje opłaty przez co za opłaty celne u nich zapłaciłem ponad 150 zł.
A teraz najlepsze. Nie mają nigdzie w regulaminie usługi nic o tym, że w przypadku braku info o cenie przesyłki na fakturze naliczają sobie koszty na podstawie tabeli IATA, oraz że nie udostępnią mi tabeli kosztów IATA bo nie więc nawet nie wiem czy uczciwie mi to naliczyli
Da się coś z tym zrobić? Przy zgłoszeniu reklamacji mnie spławili.