- 1
@programistalvlhard: Argumenty za nerfem?
- 0
@programistalvlhard: Jakie masz doświadczenie w karciankach oraz samym gwincie?
- 0
@gerbilos: Dobry argument. Tylko pomijasz jedną kluczową rzecz którą jest przewaga kart. Dając ją wystawiasz się bardzo mocno na skontrowanie co w normalnych warunkach by się działo. Nie dzieje się ponieważ ludzie maja mało kart. Nie wrzucają kontry, źle budują decki przez co później są bardzo karani. Jak meta się ustabilizuje to Tibor będzie kontrowany. Gwint ma takie mechanizmy.
- 2
@gerbilos: Budując deck wkładasz tylko dobre karty, takie które pasują do niego. Jak z Tibora dostaniesz słaba kartę i nie wyciągniesz z niej value to oznacza jedno źle zbudowałeś deck. Tibor jest dobry ale są silniejsze karty od niego i łatwo go skontrować np. bomba dwimerytową.
@programistalvlhard: Przewaga kart w Gwincie to kluczowa rzecz w gwincie i wygrywa gry. Zamknięta beta miała pełno rzeczy do budowania przewagi zgadnij dlaczego teraz
@programistalvlhard: Przewaga kart w Gwincie to kluczowa rzecz w gwincie i wygrywa gry. Zamknięta beta miała pełno rzeczy do budowania przewagi zgadnij dlaczego teraz
- 0
@programistalvlhard: To chyba problem tych którzy nie grają kontry. Nie chcesz jej grać? Spoko tylko nie narzekaj, że coś jest za mocne. Zabija ci 3 turę bo masz zły deck i/lub źle ułożyłeś gameplan.
@gerbilos: Budując deck masz na uwadze aktualna metę. W mecie Tibor? Co robię? Wrzucam kontrę. Teraz rozgrywka. Widzę Nilfgaard. Co robię? Układam gameplan i nie wywalam na ślepo kart które kontrują Tibora. Serio takie rzeczy to
@gerbilos: Budując deck masz na uwadze aktualna metę. W mecie Tibor? Co robię? Wrzucam kontrę. Teraz rozgrywka. Widzę Nilfgaard. Co robię? Układam gameplan i nie wywalam na ślepo kart które kontrują Tibora. Serio takie rzeczy to
- 0
@TlustodupyBialorusin: Raczej teraz sam siebie jak to określiłeś zaorałeś. Ty też możesz rzucić byka i RNR. RNR złota karta schodzi od brązowego brzasku to jest 1 za 1 przy czym to przeciwnik w tym układzie jest dużo na minus. Wystarczy grać kontrolnym deckiem i zobaczysz, że przewaga kart nadal jest kluczowa w gwincie i raczej zawsze będzie.
- 1
@TlustodupyBialorusin: Chcesz mi powiedzieć, że tracąc złotą kartę gdzie w decku możesz mieć tylko 4 sztuki z brąza których można mieć ile się chce po trzy sztuki nie jest się na minus? Value złotej karty wynosi 12-13. By RNR taką wartość osiągnął musi uderzyć minimum dwa razy i przeciwnik musi mieć rozłożone jednostki po rzędach. Ludzie teraz grają jednostki w jeden rząd co jest dobrym rozwiązaniem i wartość 12 obrażeń z
- 0
@TlustodupyBialorusin: Jak nie jest się na minus tracąc złotą kartę za brązowa, w ten sposób zostają przeciwnikowi 3 złote karty tobie 4. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Pocieszę cię CDPR i tak zmieni większość kart jak to było już kilka razy.
- 0
@TlustodupyBialorusin: Złote karty to najsilniejsze karty w grze teoretycznie. Value złotej karty to jesteś 12-13. Rzucając RNR za 3,6,9 obrażeń (czasem RNR jest martwy bo jest pusty stół lub są same złote karty) jesteś w plecy o jakieś 10,7,4 siły. Straciłeś złotą kartę zostały ci 3 w talii, przeciwnik stracił brąza i ma nadal 4 złote karty o Value 12-13. Co w tym trudnego do zrozumienia? Nie twierdzę, że RNR jest
- 0
@TlustodupyBialorusin: Owszem RNR jest trochę specyficzną kartą, jest removalem. Taka specyfika. Ma potencjał na zadanie dużo większych obrażeń. Tylko nie w mecie gdzie każdy w decku ma kontrę na efekty pogodowe w ilości 1/4 talii lub gdy ludzie grają dookoła tych kart. Ja tam zaczynam trochę odchodzić od RNR i suszy.
#gwint