@michalxd21 kontekst jest taki: Oskarek pisowski, szMatecki i jakiś dziennikarzyna ujawnili dane i szczuli na syna Filiks, który był ofiarą molestowania. Syn popełnił s---------o.
Abolicja jest po to, żeby sądy nie dokonywały nadużyć? A to nie działania oskarżyciela prowadzą do otwarcia przewodu sądowego? Sad sam w sobie przecież nie wszczyna śledztw.
@Wszebor: niczym najtańsza p---------a zatrudniona do najgorszej roboty. Mierny, bierny, ale wierny. Ha tfu na niego za spamowanie na wykopie, szczucie na ś.p. syna Filiksowej i ataki na społeczność internetową.
Egzamin na A zdany. Czas więc na coś większego niż 125ccm. Coś od 300ccm wzwyż. Budżet 15k. Trasy głównie miasto i raz na dwa tygodnie jakiś trip na 200km+. Z jednej strony brałbym Horneta albo MT03, z drugiej kible na dużych kołach pokroju Hondy SH 300/350i i Piaggio Beverly wydają się mega wygodne i praktyczne. Miał ktoś któryś z wymienionych modeli i może się wypowiedzieć? #motocykle
@zielony_goblin dzięki wielkie!!!! ABS absolutny must have, także starsze roczniki Hornetów odpadają. SH 300i chyba też, bo vmax mały (na autobahnie może być kłopot). Generalnie moim faworytem jet Hornet i głównie nad nim myślałem. Skoro MT-07 jest tak dobrze dostępna, to też wrzucam do "puli".
@zielony_goblin: petarda odpowiedż. Dzięki za napracowanko. Więc trochę ode mnie:
1. Wygoda - Duke zdecydowanie za mały dla mnie. 190cm i długie nogi robią swoje. Jestem z tych, co w autobusie nie mieszczą się nogi. Codziennie czeka mnie szybkie 15min po mieście do roboty. W skuterze nie trzeba wachlować biegami, nogi osłonięte, wyprostowana pozycja jak na sraczu xD. Dlatego myślę też nad kiblem. Do tego w kibel mogę wrzucić zakupy i nie muszę się bawić w kufry. Szkoda w ch..., że SH jest tylko 300ccm.
2. Serce - no nic nie mogę, że CB500X mi się podoba i jest mega wygodna. Odstrasza mnie cena i myśl o szlifie. Zaboli serducho jak go przetrę. Niestety nie mam garażu, więc motór będzie stał za płotem pod pokrowcem. Mam łańcuch i to antykradzieżowe gówienko z
@zielony_goblin: chyba skończy się na tym, że podjadę do dealerów na jazdy testowe i wybiorę coś z grupy Fazer/Mt-07/CB500X i ewentualnie bujnę się jeszcze tymi SH 350i i Beverly 400.
Jestem p------y, bo takim PCX125 jeździłem prawie cały rok, dopóki się nie z----ł. Pogodowo jestem przygotowany do 0 stopni. Buty i rękawiczki Shimy dają radę. Gruba kominiara z decathlonu pod kask + galoty pod górskie spodnie z membraną.
@chudy_pioter: no i skończyłoby się na dalszej przygodzie z PCX, ale na trasach niestety mocy i vmax brakowało. Na S-ki strach wbijać. W mieście w zupełności wystarczał.
@Qero7: mmm jesienny piątek 20:00, Polsat, lektor Jacek Brzostyński, matka pozwoliła siedzieć dłużej. Czuję ten vibe. Fajny to był film, taki empatyczny ;)
@nico-toscani: Palmer spoko na komentatorce. Na początku nie byłem przekonany. Croftyego nie da się słuchać. Mam wrażenie, że wali konia do Lewisa w trakcie xD
#f1 jak ktoś się łudzi, że ojciec wyrzuci synka z zespołu to powodzenia. Stary jest tak wpatrzony w tego dzieciaka, że dopóki ma hajs to młody będzie dalej robić patologie na torze. Takie realia tego sportu. A Stroll zdaje się mieć jak zawsze w------e w to co wyprawia, za hajs ojca rozwalaj bolid i śmiej się w twarz innym kierowcom, którym zależy na wyniku.
Aby tradycji stało się za dość trzeba było ruszyć tłusty zad i przegonić dzieciarnię po okolicy. Jako że pogoda pooowoli robi się wiosenna okazja ku temu była. Tak czy owak chodzone było. Indian Well State Park +16C #connecticut #usa #r2d2zwiedza #usa #natura
To wy tak jeździcie? Na ten tydzień zostawiłem auto w salonie autodetailingu i do kolejnego poniedziałku jeżdżę starszą Hondą Civic pożyczoną od mamy. Przejechałem pierwsze 100 km po mieście i zatankowałem aby sprawdzić jakie spalanie - 6,85 litra benzyny, czyli x 7,2 zł (cena PB98) = prawie 50 zł / 100 km!!
I to uprawiając ecodriving - na płaskim staram się trzymać obroty poniżej 2000, pod górkę nie przekraczać 2500 - 3000 zależnie od górki, a zjeżdżając z górki nawet 1500. Dodatkowo tuż przed osiągnięciem wzniesienia puszczam już gaz, co prawda auto zwalnia mi z 45-48 do 40, ale zaraz się i tak rozpędza z górki. A gdy widzę 300 metrów przed sobą sygnalizację świetlną z czerwonym światłem już puszczam gaz.
Co prawda mamy auto to 4-cylindrowiec mający o 50% więcej mocy ode mnie, trochę mi się przypomina moje pierwsze auto BMW E30 1.6i, co człowiek był młody i głupi.
Razem z motocyklem dostałem taki smar do łańcucha. Widzę, że to wersja off-road. Będzie jakaś różnica, czy użyję tego, czy wersji nie-off-road, jeśli nie jeżdżę po błocie? CB500X