Zamówiliśmy w czwartek sushi ze znajomymi, przyszło trochę dziwnie pachnące ale stwierdziliśmy, że nie no chyba będzie ok skoro to z restauracji. Oczywiście wszyscy się pochorowaliśmy.
W piątek pisze do supportu, powiedzieli że gadali z restauracją, że restauracja twierdzi że wszystko było świeże i nic mi się nie należy. Szperam chwilę w necie, widzę że ktoś też się skarżył, że jedzenie było nieświeże i po szarpaniu się zgodzili się
@szatanEK666: Maxi Sushi Gdańsk. Odpowiedzi właściciela na opinie też są żałosne XD
Ogólnie to płaciłam wolt kredytami tam, wymieniłam z mybenefit za 200zł, więc chciałbym odzyskać to na asapie, bo wracam do siebie w poniedziałek rano (u mnie w mieście wolt nie funkcjonuje) i się boję że jak już będą chcieli zwrócić cokolwiek to nie w gotówce a w formie tych kredytów na platformie:))))
Zamówiliśmy w czwartek sushi ze znajomymi, przyszło trochę dziwnie pachnące ale stwierdziliśmy, że nie no chyba będzie ok skoro to z restauracji.
Oczywiście wszyscy się pochorowaliśmy.
W piątek pisze do supportu, powiedzieli że gadali z restauracją, że restauracja twierdzi że wszystko było świeże i nic mi się nie należy. Szperam chwilę w necie, widzę że ktoś też się skarżył, że jedzenie było nieświeże i po szarpaniu się zgodzili się
Ogólnie to płaciłam wolt kredytami tam, wymieniłam z mybenefit za 200zł, więc chciałbym odzyskać to na asapie, bo wracam do siebie w poniedziałek rano (u mnie w mieście wolt nie funkcjonuje) i się boję że jak już będą chcieli zwrócić cokolwiek to nie w gotówce a w formie tych kredytów na platformie:))))