Witam :)
Robię prawie to samo co Ty...z dużym naciskiem na "prawie".Bo jestem spedytorem/dyspozytorem... same chłodnie 13,6m.
-Jakaś własna flota?Czy wszystko na podwykonawców?
-Same naczepy 13,6m?FTL? czy też jakieś LTL'e też wliczasz w te 60 na "łeb".. dziennie
-Trasy jednostronne,czy same kółka? Bo jakiś średnio widzę obstawienie 60 tras dziennie,jednostronnych do tego na własnej flocie,szczególnie jak plany wchodzi sukcesywnie przez dzień.Szczególne poza sezonem...Głównie chodzi mi o powroty,i brak jednostajności w tej branży:
Robię prawie to samo co Ty...z dużym naciskiem na "prawie".Bo jestem spedytorem/dyspozytorem... same chłodnie 13,6m.
-Jakaś własna flota?Czy wszystko na podwykonawców?
-Same naczepy 13,6m?FTL? czy też jakieś LTL'e też wliczasz w te 60 na "łeb".. dziennie
-Trasy jednostronne,czy same kółka? Bo jakiś średnio widzę obstawienie 60 tras dziennie,jednostronnych do tego na własnej flocie,szczególnie jak plany wchodzi sukcesywnie przez dzień.Szczególne poza sezonem...Głównie chodzi mi o powroty,i brak jednostajności w tej branży:
Potwierdzam...Pracowałem w tym wynalazku,parę lat.
Wszystko co miało jakąkolwiek wartość zostało sprzedane w 2010.Ziemia/Magazyny/Kolportaż w większości dużych miast,i w większości to były lokalizacje w samych centrach miast.Tak wyglądała restrukturyzacja :)
To trup,bez jakiejkolwiek przyszłości.
Ruch to tylko pośrednik,z milionowymi długami u wydawców prasy...Z drugiej strony,jak by nie było "RUCHU" to wydawcy leżą i kwiczą,bo "Kolporter" nie ma takiej sieci rozbudowanej..I tak wegetuje taki układ X-lat.
Ale za to przejmie to