@Priya: Tak, jak pisze @w_w przy manualnym potwierdzaniu rezerwacji możesz od razu po wysłaniu prośby wyłać wiadomość do kierowcy, a telefon otrzymujesz dopiero kiedy rezerwacja jest potwierdzona. Po raz kolejny dzięki @mossak za wyjaśnienie sytuacji. Pasażerowie nic dodatkowo nie płacą rezerwując przejazd. BlaBlaPass kosztuje 1 zł i umożliwia nielimitowaną ilość rezerwacji przez 6 miesięcy.
@Opipramoli_dihydrochloridum: Nasza strona ładuje się poprawnie i nie stwierdziliśmy żadnej usterki. Powodem Twojego poroblemu mogłobyć to, że po wejściu na naszą stronę (np. strona formularza płatności) przez dłuższy czas nie wykonałeś żadnej akcji. Wówczas wygasa token zabezpieczający stronę i trzeba jeszcze raz odświeżyć stronę główną. Pozdrawiamy.
@progressive: Kierowca może ustawić dwa sposoby potwierdzania rezerwacji: automatyczny i manulany. W tym drugim przypadku wysłasz prośbę o rezerwację ("Poproś o rezerwację"), którą kierowca może potwierdzić lub odrzucić. W każdym wariancie otrzymujesz stosowne powiadomienie sms, mailowe lub push w przypadku aplikacji mobilnej. Status swojej rezerwacji możesz w każdym momencie sprawdzić na swoim koncie w zakładce "Moje rezerwacje". Więcej na temat działania serwisu przeczytasz tutaj: www.blablacar.pl/faq .
@BlaBlaCar: fajnie jakbyście umożliwiali kontakt z kierowcą przed dokonaniem rezerwacji. Często mam sytuację, że do wyboru jest kilka przejazdów w to samo miejsce i bym chciał wybierać sobie dogodniejszy tzn z odpowiadającą mi lokalizacją w mieście do której udaje się kierowca (często podróżuję z ciężkim bagażem)
@smoczewski: Chcemy, aby cały proces dokonywania rezerwacji był jak najprostszy i spójny. Po wprowadzeniu BlaBlaPass można rezerwować i anulować przejazdy nie tracąc żadnych środków. W związku z tym kiedy Ty będziesz zadawał pytanie przed rezerwacją inni już wcześniej skontaktują się z kierowcą telefonicznie lub zadadzą pytanie po rezerwacji i to ich kierowca będzie traktował priorytetowo. Ponadto nie chcemy, aby pasażer umawiał się na przejazd z wieloma kierowcami naraz. Skutkuje to
@omczobonczo: Na każdej trasy masz wyznaczoną cenę minimalną i maksymalną, których nie możesz przekraczać. Ma to na celu zagwarantowanie zgodności opublikowanego kosztu z kosztem rzeczywistym. Jeżeli widzisz taki komunikat podnoś cenę, aż będzię w takiej wysokości, że zostnie ona zaakceptowana. Więcej na temat publikowania przejazdów możesz przeczytać na naszej stronie: www.blablacar.pl/faq . Jeżeli nie będziesz w stanie sam rozwiązać problemu zgłoś go poprzez nasz formularz kontaktowy: www.blablacar.pl/skontaktowac-sie . Będziemy mogli
@omczobonczo: BlaBlaCar działa na zasadzie równego podziału całkowitego kosztu przjazdu pomiędzy wszystkich podróżnych wraz z kierowcą. Adekwatnie do tej zasady ustalamy widełki kosztów na danych trasach. Upewnij się, że masz najnowszą aktualizację naszej aplikacji.
2 cipy z bla bla cara zarezerwowały u mojego kumpla 2 miejsca na przejazd Kraków- Wrocław na jutro rano, wszystko dograne i nagle jedna z nich napisała sms "nie jade" na co mój kumpel próbował się z nią 2 razy skontaktować, odpisała żeby do niej nie dzwonić bo go pozwie o "nękanie" dodała jeszcze że jest #!$%@?.. Oczywiście rezerwacji na bla bla żadna z nich nie odwołała, a mój cumpel jedzie pusty.
Bardzo nam zależy, aby sytuacje opisane przez @PonuryMruk zdarzały się jak najrzadziej. Dlatego zachęcamy do jak najszybszego kontaktu pomiędzy pasażerem a kierowcą po dokonanej rezerwacji w celu potwierdzenia wszystkich szczegółów. Jeżeli pasażer nie anuluje sam rezerwacji o tak jak napisał @DanielTakiJelen kierowca powienien zrobić to sam i podać właściwy powód. Wszelkie nieregulaminowe lub niewłaściwe z innego powodu sytuacje można zgłaszać nam poprzez opcję "Zgłoś tego użytkownika" dostępną na jego profilu
@PIGMALION @hpiotrekh Aby skontaktować się z kierowcą wystarczy zarezerwować przejazd i zadzwonić do niego celem ustalenia szczegółów. Jeżeli nie uda się Wam dogadać, zawsze możecie anulować rezerwację w systemie. Do dokonania rezerwacji niezbędny jest zakup BlaBlaPass, dzięki któremu możesz dokonywać nieograniczonej ilości rezerwacji przez okres 6 miesięcy bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów. O szczegółach oferty przeczytasz na naszym blogu http://blbl.cr/BBPMRT [Kuba]
Witaj. Chcemy, aby cały proces dokonywania rezerwacji był jak najprostszy i spójny. Po wprowadzeniu modelu subskrypcji można rezerwować i anulować przejazdy nie tracąc żadnych środków. W związku z tym kiedy Ty będziesz zadawał pytanie przed rezerwacją inni już wcześniej skontaktują się z kierowcą telefonicznie lub zadadzą pytanie po rezerwacji i to ich kierowca będzie traktował priorytetowo. Ponadto nowy system promojue kierowców szybko odpowiadających na pytania pasażerów i zamieszczających dokładny opis w ofercie.
@Dudek89: Aby zarezerwować miejsce musisz wcześniej wykupić BlaBlaPass. Promocyjna oferta (cena 1 zł) została przedłużona na czas nieokreślony. Oprócz tego po upływie 6 miesięcy (tyle działa BlaBlaPass po jego zakupie) subskrypcja nie będzie automatycznie przedłużana.
Po co ludzie z #blablacar oznaczają że jadą przez dane miasta skoro nie chcą nikogo zabierać i od razu odwołują przejazd? Ch*j że satysfakcjonuje Cię wysadzenie chociażby przy zjeździe z autostrady, że kierowca nie zaznaczył w opisie że jedzie tylko z A do B i się nie zatrzymuje ale spoko. Ale jak jadę z A do C Znajdującym się na drodze do B (za granicą) to serio byłby taki problem
@I4mL0: Kierowca może dodawać do trasy przejazdu tylko te miejscowości pośrednie, z których ma intencję zabierać, podrzucać pasażerów. Jeżeli trasa przejazdu nie zgadza się z rzeczywistością, zgłaszaj nam takie przypadki poprzez funkcję "Zgłoś tego użytkownika" w jego profilu lub na stroni oferty przejazdu.
@BlaBlaCar: Mirki i Mirabelki! Mamy dla Was kolejny konkurs, tym razem z #audioriver. Do wygrania mamy udział w backstage tour oraz gadżety. Wchodźcie na naszą stronę i sprawdzajcie: http://blbl.cr/AudioriverWykop. Dodatkowo, #rozdajo 10 zestawów gadżetów #blablacar wśród plusujących ten post!
@BlaBlaCar: Konkurs #audioriver rozstrzygnięty! Zwycięzcy zostali poinformowani telefonicznie. Dziękujemy za liczne zgłoszenia i przypominamy, że jeszcze do końca dnia można plusować nasz post! W poniedziałek ogłosimy 10 osób, które zgarną nasze gadżety! #rozdajo
#blablacar