#blablacar jak chce zarezerwować przejazd to ktoś może odrzucić moja rezerwacje?
@progressive: Kierowca może ustawić dwa sposoby potwierdzania rezerwacji: automatyczny i manulany. W tym drugim przypadku wysłasz prośbę o rezerwację ("Poproś o rezerwację"), którą kierowca może potwierdzić lub odrzucić. W każdym wariancie otrzymujesz stosowne powiadomienie sms, mailowe lub push w przypadku aplikacji mobilnej. Status swojej rezerwacji możesz w każdym momencie sprawdzić na swoim koncie w zakładce "Moje rezerwacje". Więcej na temat działania serwisu przeczytasz tutaj: www.blablacar.pl/faq .
@BlaBlaCar: fajnie jakbyście umożliwiali kontakt z kierowcą przed dokonaniem rezerwacji. Często mam sytuację, że do wyboru jest kilka przejazdów w to samo miejsce i bym chciał wybierać sobie dogodniejszy tzn z odpowiadającą mi lokalizacją w mieście do której udaje się kierowca (często podróżuję z ciężkim bagażem)
@smoczewski: Chcemy, aby cały proces dokonywania rezerwacji był jak najprostszy i spójny. Po wprowadzeniu BlaBlaPass można rezerwować i anulować przejazdy nie tracąc żadnych środków. W związku z tym kiedy Ty będziesz zadawał pytanie przed rezerwacją inni już wcześniej skontaktują się z kierowcą telefonicznie lub zadadzą pytanie po rezerwacji i to ich kierowca będzie traktował priorytetowo. Ponadto nie chcemy, aby pasażer umawiał się na przejazd z wieloma kierowcami naraz. Skutkuje to
@omczobonczo: Na każdej trasy masz wyznaczoną cenę minimalną i maksymalną, których nie możesz przekraczać. Ma to na celu zagwarantowanie zgodności opublikowanego kosztu z kosztem rzeczywistym. Jeżeli widzisz taki komunikat podnoś cenę, aż będzię w takiej wysokości, że zostnie ona zaakceptowana. Więcej na temat publikowania przejazdów możesz przeczytać na naszej stronie: www.blablacar.pl/faq . Jeżeli nie będziesz w stanie sam rozwiązać problemu zgłoś go poprzez nasz formularz kontaktowy: www.blablacar.pl/skontaktowac-sie . Będziemy mogli
@omczobonczo: BlaBlaCar działa na zasadzie równego podziału całkowitego kosztu przjazdu pomiędzy wszystkich podróżnych wraz z kierowcą. Adekwatnie do tej zasady ustalamy widełki kosztów na danych trasach. Upewnij się, że masz najnowszą aktualizację naszej aplikacji.
- 17
2 cipy z bla bla cara zarezerwowały u mojego kumpla 2 miejsca na przejazd Kraków- Wrocław na jutro rano, wszystko dograne i nagle jedna z nich napisała sms "nie jade" na co mój kumpel próbował się z nią 2 razy skontaktować, odpisała żeby do niej nie dzwonić bo go pozwie o "nękanie" dodała jeszcze że jest #!$%@?.. Oczywiście rezerwacji na bla bla żadna z nich nie odwołała, a mój cumpel jedzie pusty.
Bardzo nam zależy, aby sytuacje opisane przez @PonuryMruk zdarzały się jak najrzadziej. Dlatego zachęcamy do jak najszybszego kontaktu pomiędzy pasażerem a kierowcą po dokonanej rezerwacji w celu potwierdzenia wszystkich szczegółów. Jeżeli pasażer nie anuluje sam rezerwacji o tak jak napisał @DanielTakiJelen kierowca powienien zrobić to sam i podać właściwy powód. Wszelkie nieregulaminowe lub niewłaściwe z innego powodu sytuacje można zgłaszać nam poprzez opcję "Zgłoś tego użytkownika" dostępną na jego profilu
#blablacar
Mozna w jakis sposob skontaktowac sie z osoba ktora wystawia ogloszenie odnosnie przejazdu?
Mozna w jakis sposob skontaktowac sie z osoba ktora wystawia ogloszenie odnosnie przejazdu?
@PIGMALION @hpiotrekh Aby skontaktować się z kierowcą wystarczy zarezerwować przejazd i zadzwonić do niego celem ustalenia szczegółów. Jeżeli nie uda się Wam dogadać, zawsze możecie anulować rezerwację w systemie. Do dokonania rezerwacji niezbędny jest zakup BlaBlaPass, dzięki któremu możesz dokonywać nieograniczonej ilości rezerwacji przez okres 6 miesięcy bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów. O szczegółach oferty przeczytasz na naszym blogu http://blbl.cr/BBPMRT [Kuba]
- 1
@BlaBlaCar: czy mogę skontaktować się z kierowcą bez rezerwowania miejsca? to jest totalnie irytujące...
Witaj. Chcemy, aby cały proces dokonywania rezerwacji był jak najprostszy i spójny. Po wprowadzeniu modelu subskrypcji można rezerwować i anulować przejazdy nie tracąc żadnych środków. W związku z tym kiedy Ty będziesz zadawał pytanie przed rezerwacją inni już wcześniej skontaktują się z kierowcą telefonicznie lub zadadzą pytanie po rezerwacji i to ich kierowca będzie traktował priorytetowo. Ponadto nowy system promojue kierowców szybko odpowiadających na pytania pasażerów i zamieszczających dokładny opis w ofercie.
- 2
- 2
Po co ludzie z #blablacar oznaczają że jadą przez dane miasta skoro nie chcą nikogo zabierać i od razu odwołują przejazd?
Ch*j że satysfakcjonuje Cię wysadzenie chociażby przy zjeździe z autostrady, że kierowca nie zaznaczył w opisie że jedzie tylko z A do B i się nie zatrzymuje ale spoko. Ale jak jadę z A do C Znajdującym się na drodze do B (za granicą) to serio byłby taki problem
Ch*j że satysfakcjonuje Cię wysadzenie chociażby przy zjeździe z autostrady, że kierowca nie zaznaczył w opisie że jedzie tylko z A do B i się nie zatrzymuje ale spoko. Ale jak jadę z A do C Znajdującym się na drodze do B (za granicą) to serio byłby taki problem
@I4mL0: Kierowca może dodawać do trasy przejazdu tylko te miejscowości pośrednie, z których ma intencję zabierać, podrzucać pasażerów. Jeżeli trasa przejazdu nie zgadza się z rzeczywistością, zgłaszaj nam takie przypadki poprzez funkcję "Zgłoś tego użytkownika" w jego profilu lub na stroni oferty przejazdu.
@I4mL0: Bardzo prosimy :)
- 81
@BlaBlaCar: Mirki i Mirabelki! Mamy dla Was kolejny konkurs, tym razem z #audioriver. Do wygrania mamy udział w backstage tour oraz gadżety. Wchodźcie na naszą stronę i sprawdzajcie: http://blbl.cr/AudioriverWykop.
Dodatkowo, #rozdajo 10 zestawów gadżetów #blablacar wśród plusujących ten post!
Dodatkowo, #rozdajo 10 zestawów gadżetów #blablacar wśród plusujących ten post!
@BlaBlaCar: Konkurs #audioriver rozstrzygnięty! Zwycięzcy zostali poinformowani telefonicznie. Dziękujemy za liczne zgłoszenia i przypominamy, że jeszcze do końca dnia można plusować nasz post! W poniedziałek ogłosimy 10 osób, które zgarną nasze gadżety! #rozdajo
@BlaBlaCar:
Konkurs zakończony, #audioriver również.
Dodatkowe gadżety trafiają do:
@Sibikk @msiro @xTrash @coolcooly22 @grigoryi @ibiza_Driver @Zieloniak12 @Rossomak @Bogdan1986 @kruprz
Prosimy o info w PW z adresem do wysyłki! :)
Konkurs zakończony, #audioriver również.
Dodatkowe gadżety trafiają do:
@Sibikk @msiro @xTrash @coolcooly22 @grigoryi @ibiza_Driver @Zieloniak12 @Rossomak @Bogdan1986 @kruprz
Prosimy o info w PW z adresem do wysyłki! :)
BlaBlaCar
- Łączymy kierowców, dysponującymi wolnymi miejscami w swoich samochodach z osobami podróżującymi w tym samym kierunku.
- Europa
- http://blablacar.pl
- wsparcie@blablacar.com
#blablacar