Czy ktoś wie skąd ten użytkownik #car4vip ma te sprzęty? Komentarze są aż nazbyt pozytywne, długie i wyczerpujące, a nawet przypadki zwrotu pieniędzy...Zazwyczaj komentarz to "Polecam" i tyle. #allegro @allegropl #apple
Odebrałem dziś przesyłkę z MacBook Air 8/256 w Warszawie. Zamówienie 25.10.2021, mail o opóźnieniach 8.02.2022, mail o wysyłce 14.03.2022, sms DHL i dostawa 31.03.2022.
Sprzęt działa dobrze. Jedyne co zauważyłem to dziwny zapach stęchlizny, kartonowe pudło zewnętrzne transportowe otwarte i zeskrobana jakaś naklejka z folijki która zabezpiecza właściwy karton z laptopikiem.
To ja szczęśliwy który otrzymał towar zakupiony na Allegro. Można odszukać mój post gdzie potwierdzam przybycie MacBooka Air M1.
Zastanawiam się dlaczego niedowiarki że towar nie dochodzi do kupujących nie pomyślą ile negatywnych konsekwencji by było (włącznie z pozwami zbiorowymi) gdyby towar rzeczywiście nie dochodził? Skala zamówień co miesiąc jest ogromna.
Odnośnie opóźnień w dostawie. Wie tylko ten który sprowadza towar ile się trzeba obecnie denerwować na ludzi z fabryk. Zła kompletacja
@MercedesBenizPolska: Na 11 pro już czekam 60+ dni od takiej samej wiadomości więc nie nastawiam się jakoś pozytywnie. Może jak twierdzi sprzedawca tu na wykopie w kolejnej dostawie będzie większa ilość iPadów do rozlosowania. Tak czy siak na koniec stycznia robię zwrot jak nie przyjdą oba iPady bo wyjeżdżam na rok z PL.
@Deja_VU_000: Można. Tylko ja uważam że kontakt powinien być w pierwszej kolejności prowadzony poprzez platformę Allegro. Niestety osoba odpowiedzialna tam za kontakt jest nierzetelna i niesumienna.
Pytanie do osób posiadających podgląd stanów w hurtowniach. Jak wygląda dostępność MacBook Air M2 (8/8) 16/512? Imad mówi >500 dni. Nie wiem z jakiego hurtownika korzystają. Na stronie Apple 2-4dni.
@mrowa6: mnie się pojawia tylko umieść na fb lub tt. Edit: pojawia się możliwość edycji ale chyba znika jak ktoś cytuje bo ten wpis mogę edytować. Lub jest określony czas.
Edytorka trochę nie rozumiecie. On ma żal że swoje maki z jakimś TBW musi taniej sprzedać jak nowe w promce. Ilu takich sfrustrowanych ludzi musi być w USA gdzie markety robią na okrągło obniżki? Ciekawe czy ktoś te markety pozywa i wyzywa w internetach? Edytorek powinien przyzwyczaić się do faktu że świat się zmienia i dobrze to już było.
Polecam dodawanie użyszkodników do czarnej listy. Trzeba być zalogowanym.
Kończę zabawę z czekaniem na paczkę. 2/3 zamówienia odebrane.
Ostatni kontakt ze sprzedawcą 7 lutego i obietnice jak u każdego. Od 3 dni się przypominam i cisza mimo tego że na Allegro się loguje i innym osobom jak się okazuje odpisuje. Klikam wystąp o zwrot jak sprzedawca ma wywalone. Nagle jednak da się odpisać w kilka godzin: „Witam, w poniedziałek będziemy mieli już
Tak jak wspominałem moja przygoda się kończy. Dziś Allegro pozytywnie wniosek o zwrot z protect rozpatrzyło. Sprzedawca milczy. Nic nie odpisywał w dyskusji pracownikowi Allegro i mnie też nic oprócz chyba z automatu odpowiedzi na mój wniosek: „Witam, w poniedziałek będziemy mieli już informacje od dostawcy na temat przesyłki do końca dnia”. Analizując wcześniejsze odpowiedzi i te które dostawałem ostatnio to wydaje mi się że ktoś inny odpisuje teraz. Niedbale i nie
799$ a przed świetami było 699$ nie robią tego charytatywnie tylko niszczą rynek jak inni rabaciarze! Skandal międzynarodowy. Dajcie już wszyscy sobie spokój z tym licytowaniem się.
Czy ktoś wie skąd ten użytkownik #car4vip ma te sprzęty? Komentarze są aż nazbyt pozytywne, długie i wyczerpujące, a nawet przypadki zwrotu pieniędzy...Zazwyczaj komentarz to "Polecam" i tyle. #allegro @allegropl #apple
Zamówienie 25.10.2021, mail o opóźnieniach 8.02.2022, mail o wysyłce 14.03.2022, sms DHL i dostawa 31.03.2022.
Sprzęt działa dobrze. Jedyne co zauważyłem to dziwny zapach stęchlizny, kartonowe pudło zewnętrzne transportowe otwarte i zeskrobana jakaś naklejka z folijki która zabezpiecza właściwy karton z laptopikiem.
Zastanawiam się dlaczego niedowiarki że towar nie dochodzi do kupujących nie pomyślą ile negatywnych konsekwencji by było (włącznie z pozwami zbiorowymi) gdyby towar rzeczywiście nie dochodził? Skala zamówień co miesiąc jest ogromna.
Odnośnie opóźnień w dostawie. Wie tylko ten który sprowadza towar ile się trzeba obecnie denerwować na ludzi z fabryk. Zła kompletacja
25.10.2021 zamówienie MacBook Air (256gb)
08.02 mail o opóźnieniu
14.03 mail o wydaniu do wysyłki
31.03 paczka dotarła dobra konfiguracja
02.05.2022 zamówienie IPad Pro 11 (256gb)
15.09 mail o opóźnieniu
18.10 mail o wydaniu do wysyłki
06.07.2022 zamówienie IPad Pro 12.9 (256gb)
19.11 mail o opóźnieniu
Poproszę o aktualizacje:
06.07.2022 zamówienie IPad Pro 12.9 (256gb)
19.11 mail o opóźnieniu
20.12 mail o wydaniu do wysyłki
Na 11 pro już czekam 60+ dni od takiej samej wiadomości więc nie nastawiam się jakoś pozytywnie. Może jak twierdzi sprzedawca tu na wykopie w kolejnej dostawie będzie większa ilość iPadów do rozlosowania. Tak czy siak na koniec stycznia robię zwrot jak nie przyjdą oba iPady bo wyjeżdżam na rok z PL.
Można. Tylko ja uważam że kontakt powinien być w pierwszej kolejności prowadzony poprzez platformę Allegro. Niestety osoba odpowiedzialna tam za kontakt jest nierzetelna i niesumienna.
Laptop już znaleziony u mniejszego resellera.
Kończę zabawę z czekaniem na paczkę. 2/3 zamówienia odebrane.
Ostatni kontakt ze sprzedawcą 7 lutego i obietnice jak u każdego. Od 3 dni się przypominam i cisza mimo tego że na Allegro się loguje i innym osobom jak się okazuje odpisuje. Klikam wystąp o zwrot jak sprzedawca ma wywalone. Nagle jednak da się odpisać w kilka godzin: „Witam, w poniedziałek będziemy mieli już
799$ a przed świetami było 699$ nie robią tego charytatywnie tylko niszczą rynek jak inni rabaciarze! Skandal międzynarodowy. Dajcie już wszyscy sobie spokój z tym licytowaniem się.