Dziś odebrałem przesyłkę od kuriera DPD z zamówionym phablet #xiaomi mi max2.
Telefon zamówiłem z sklepu #gearbest 23,09,17 z przesyłką Priority Line, w sumie zapłaciłem około 880pln.
Pierwsze wrażenie robi pozytywnie, telefon jest ogromny, ale wygodny. Dźwięk stereo który wydobywa z głośników jest przyjemny dla ucha, miękki i wyraźny.
Na szczęście obyło się bez VAT. Choć przesyłka szła dość długo.
Telefon zamówiłem z sklepu #gearbest 23,09,17 z przesyłką Priority Line, w sumie zapłaciłem około 880pln.
Pierwsze wrażenie robi pozytywnie, telefon jest ogromny, ale wygodny. Dźwięk stereo który wydobywa z głośników jest przyjemny dla ucha, miękki i wyraźny.
Na szczęście obyło się bez VAT. Choć przesyłka szła dość długo.











chciałbym Was spytać jak powinienem postąpić. Zakupiłem (z kuponów) dwa telefony #xiaomi z #gearbest i niestety. Jeden z nich 9 września (Redmi 4A) przesyłką EuropeRegistered oraz 14 września (Mi 6) przesyłką Priority Line. Dla obu przesyłek otworzyłem ticket odpowiedni 9 i 10 października... i dostałem odpowiedź "odpytaj lokalny post office" oraz "poczekaj jeszcze z 5-7 dni roboczych. No to czekam... tymczasem w między czasie 12.10 dostałem mailem