Pytanie. 2 dni temu kupiłem przez allegro wirtualną walutę do gry. Oczywiście zapłaciłem, sprzedający na tyle sprytny, że nawet telefonu nie odbiera. Straciłem tylko 40zł ale chciałbym uprzykrzyć życie złodziejowi. Czy jeżeli chce zwrot pieniędzy muszę udowodnić, że nie otrzymałem towaru? Pracownicy na Allegro są na tyle ogarnięci, że wystarczy im screen z brakiem przelewu na konto gry? #allegro
@Adrian95321: w tej sytuacji najlepiej rozpocznij ze sprzedającym dyskusję, opisując w niej całą sprawę: https://pomoc.allegro.pl/dyskusje/#!/orders. Prowadzenie korespondencji ze sprzedającym w ramach Centrum dyskusji jest o tyle korzystniejsze, że w razie czego dostęp do niej będzie miał pracownik Allegro. Jeżeli sprzedający nie odpowie na Twoje zarzuty w ciągu 24 godzin wyłączając (sobotę i niedzielę), skontaktuj się z nami ponownie.
#danielmagical