#rower: Emmm, kiedy ja tego peugeota kupiłem...hym w tym roku chyba malowałem. Rower ma na pewno kilka miesięcy i jak ruski czołg był użytkowany, błoto, deszcz, żwir i piach...
Peugeot Dolomites, lekka stalowa rama na rurkach Columbus rocznik 1990. Najniższa waga jaką mi się udało z nim zrobić to 8200 gramów więc bez zmiany widelca na karbonowy 8kg nie do przebicia oczywiście traktując ten rower jako rower do codziennej jazdy.
Ale jak na zdjęciu ma inne koła, kasetę czy opony i zwykłe dętki więc waga 9kg czyli sporo ale nadal dosyć lekki. Po prostu TPU trzeba co raz pompować więc mam zwykłe ale lekkie kiszki coś 80 gramów.
Takie ciekawostki, kiera 150 gramów, mostek 105, sztyca karbonowa przerabiana z 25mm na 25,4 coś 140 gramów, dobre i lekkie markowe stery FSA chyba, korba karbonowa sram red, klamki 12sp ltwoo. Klamki bardzo przyzwoicie pracują i z bardzo lekkimi hamulcami force rower pieknie hamuje, spokojnie zrywa
Peugeot Dolomites, lekka stalowa rama na rurkach Columbus rocznik 1990. Najniższa waga jaką mi się udało z nim zrobić to 8200 gramów więc bez zmiany widelca na karbonowy 8kg nie do przebicia oczywiście traktując ten rower jako rower do codziennej jazdy.
Ale jak na zdjęciu ma inne koła, kasetę czy opony i zwykłe dętki więc waga 9kg czyli sporo ale nadal dosyć lekki. Po prostu TPU trzeba co raz pompować więc mam zwykłe ale lekkie kiszki coś 80 gramów.
Takie ciekawostki, kiera 150 gramów, mostek 105, sztyca karbonowa przerabiana z 25mm na 25,4 coś 140 gramów, dobre i lekkie markowe stery FSA chyba, korba karbonowa sram red, klamki 12sp ltwoo. Klamki bardzo przyzwoicie pracują i z bardzo lekkimi hamulcami force rower pieknie hamuje, spokojnie zrywa
Z moich obserwacji z TPU wcale nie mają ogromnych ubytków w ciśnieniu. Ale ja mam taśmy tubeless, opony tubeless ready i biję do 5 barów max (gp5000 32mm), może stąd inne wrażenie.