Idzie im coraz lepiej, dodają więcej rzeczy jednak wciąż nie wiadomo jak będzie z optymalnym działaniem gry przy dużej ilości wozów w finalnej wersji. Ostatnio dodali system niszczenia i przegrzewania się poszczególnych partii silnika i poprawnie działający układ wydechowy (przepływ dymu i takie tam). Oczywiście w poprzednich aktualizacjach było więcej "ficzerów" więc polecam przeglądnąć forum na stronie BeamNG. W porównaniu z pierwszymi wersjami zmian jest sporo, a nowe pojazdy wciąż będą dodawane.
Co do zakupu, możesz śmiało brać, ale jeśli nie lubisz gier w procesie tworzenia to oczywiście radziłbym poczekać. Jeśli chodzi o mnie, to wciąż nie mam gry i raczej czekam na bardziej rewolucyjne zmiany. (Jednak cena może pójść w górę po pewnym czacie ._. )
Panie i Panowie, Mirki, Mirosławy i Mirabelki,Futrzaki i Futrzakówki. Oznajmiam,że rozpoczynam prace nad filmem nawiązującym do #furry. #film ma być o chłopaku, który fascynował się wilkami do tego stopnia, że postanowił skonstruować maszynę, by się w owego zwierza przemienić. Jednak coś, coś się popsuło i podczas procesu przemiany piorun uderza w słup wysokiego napięcia, maszyna eksploduje, a główny bohater znika. Po pewnym czasie budzi się w mieście
@starlajt: Jeżeli ma to być pod względem stylistyki coś na wzór "Fantastycznego Pana Lisa" to jestem ciekawy co może z tego wyjść. Samemu może to być dość długotrwałe i trudne, ale do zrobienia. Jeśli projekt okazałby się porażką to w sumie nie ma się czym przejmować, będziesz miał koncepcję do wykorzystania. Oczywiście istnieją filmy krótkometrażowe gdzie pomimo głupst są doceniane. Przykładowo sceny walki w "Bitter Lake" były lekko mówiąc nierealistyczne.
#steam #gry