Ktoś ma jakieś inne źródło, tego projektu ustawy? Może jakieś źródło w ministerstwie. Pytam się bo czytam i oczom nie wirze, dopóki nie przeczytam czegoś jeszcze nie uwierze.
no bo jak okreslic taka osobe co by to na powaznie chciala takie cos wprowadzic?? osoba psychicznie chora, dzialajaca przeciwko cywilizacji
dla przykladu skrecanie w prawo, bez obslugi manetki (no bo chyba kierunek jazdy trzeba sygnalizowac do ukonczenia manewru) i bez obslugi hamulca przedniego byloby dosc ciezkim zadaniem na skrzyzowaniu szczegolnie dla motocykli wiekszych od 125 ccm, ja osobiscie jezdze 1000ccm i dla mnie by
@danielsebasstian: Po prostu tych debili jest za dużo i żeby udowodnić swoją przydatność siedzą i grzebią w tych papierach wymyślając kolejne durne regulacje, opierając się przy tym na swojej znikomej wiedzy o życiu poza urzędniczym biurkiem.
@danielsebasstian: Rozumiem, że hebel w jeździe po krzyżówce potrzebny Ci jest do sklejenia przedniego zawiasu? Krótsze przednie zawieszenie (efekt hamowania w zakręcie) + efekt ciągnienia łańcucha (dodanie gazu w zakręcie - podniesienie zadupka motocykla) = skrócenie motocykla - łatwiejsze położenie w winklu. No niezbędne kurvva w codziennym przelocie do pracy rano. Zamień tego litra na ćwiarę i jedź się uczyć. Swoją drogą, chyba masz A, więc o co chodzi?:)
Hamując przodem musisz pamiętać o dwóch rzeczach. Nie wciskasz klamki w cały skok i gdy czujesz odrywanie się tylnego koła od podłoża cofasz tyłek za siodełko. Jak zahamujesz pełną siłą, bez pomyślunku to nie bądź zdziwiony jak widzisz przed sobą ziemię.
Komentarze (122)
najlepsze
no bo jak okreslic taka osobe co by to na powaznie chciala takie cos wprowadzic?? osoba psychicznie chora, dzialajaca przeciwko cywilizacji
dla przykladu skrecanie w prawo, bez obslugi manetki (no bo chyba kierunek jazdy trzeba sygnalizowac do ukonczenia manewru) i bez obslugi hamulca przedniego byloby dosc ciezkim zadaniem na skrzyzowaniu szczegolnie dla motocykli wiekszych od 125 ccm, ja osobiscie jezdze 1000ccm i dla mnie by
Szczegóły tu:
http://ibikekrakow.com/2012/01/04/wyposazenie-rowerow-dobre-i-zle-pomysly-urzednikow-z-ministerstwa-transportu/
Hamując przodem musisz pamiętać o dwóch rzeczach. Nie wciskasz klamki w cały skok i gdy czujesz odrywanie się tylnego koła od podłoża cofasz tyłek za siodełko. Jak zahamujesz pełną siłą, bez pomyślunku to nie bądź zdziwiony jak widzisz przed sobą ziemię.
...że w aucie jest gorąco :)