@Emill: Masz w tej chwili (18:57) 12 wykopów, a licznik na tamtej stronie pokazuje 175:o Coś mi się wydaje, że jest jeszcze gdzieś dodatkowa reklama, dla tej anty-reklamy.
O niezgodności towaru z umową to jest cisza taka ,że nawet kierownicy czasem nie wiedzą że coś takiego istnieje. Tak że paradoksalnie żeby oszczędzić sobie nerwów lepiej od razu iść do rzecznika albo sądu polubownego. Taki kraj, za granicą całują klienta w D żeby wrócił a u nas skoro kupują telewizory raz na 10 lat to nie warto o takiego dbać.
@bryndzus: No i na mnie w Euro RTV AGD babeczka się mocno przejechała na takim podejściu "kupują raz na 10 lat".
Będzie cool story.
Jestem ich stałym klientem (głównie sprzęt foto, bo mają często dobre ceny) i w moim ulubionym sklepie zostawiałem rocznie minimum kilka tys. zł. Do czasu gdy przy zakupie netbooka na raty miła pani z okienka dorzuciła mi ubezpieczenie od uszkodzeń mechanicznych za 350 zł bez pytania wmawiając
@bryndzus: Tak samo mało kto wie, że przy odstapywaniu od umowy kupna zawartej na odległość i zwrocie towaru w ciągu 10 dni sprzedawca ma obowiązek oddać nam również koszty wysyłki towaru do nas.
Jestem użytkownikiem z cyklu "zarejestrowałem się tu po to, by wreszcie dodać błyskotliwy komentarz". Cała sytuacja śmierdzi wałkiem i czuję, że gość robi tej firmie antyreklamę. Żeby tego było mało, potencjalnie może w ten niezdrowy sposób zwalczać konkurencję dla swojego sklepu (jeśli takowy posiada).
Co więcej - co to za storna? Jakie tam są fakty? Przecież widać, że strona zrobiona na szablonie w 2,5 minuty, bez ładu i składu. Prawdziwy "oszukany" postarałby
Z Firmą X współpracowało mi się dobrze. Do momentu jak zmieniła osobowość prawną i nie wiem co tam się zmieniło, jednak moje zlecenie na tłoczenie płyt CD z dwóch tygodni przeciągnęło się najpierw na miesiąc a potem prawie na dwa miesiące. Tłoczyłem nie dla siebie a więc nękał mnie zleceniodawca.. i jego rzecz jasna gówno obchodziło (i słusznie) że nie wywiązuję się z umowy. Tylko mi nie jest wszystko
W kuplaptopa.pl (Blue CIty) kupiłem już 6 laptopów. Serwisowałem i nie było problemu. Obsługa była konkretna, można było wyrwać sporą zniżkę. Współpracowało mi się z nimi spoko. Trzeba by zgłębić o co im poszło.
Komentarze (50)
najlepsze
W tej chwili licznik wskazuje 90 osób.
Będzie cool story.
Jestem ich stałym klientem (głównie sprzęt foto, bo mają często dobre ceny) i w moim ulubionym sklepie zostawiałem rocznie minimum kilka tys. zł. Do czasu gdy przy zakupie netbooka na raty miła pani z okienka dorzuciła mi ubezpieczenie od uszkodzeń mechanicznych za 350 zł bez pytania wmawiając
ktoś bardzo szybko znalazł tą reklamę :)
...a wykop dodany o 2011-12-09 16:04:30
...coś czuje że śmierdzi to na kilometr.
Co więcej - co to za storna? Jakie tam są fakty? Przecież widać, że strona zrobiona na szablonie w 2,5 minuty, bez ładu i składu. Prawdziwy "oszukany" postarałby
Z Firmą X współpracowało mi się dobrze. Do momentu jak zmieniła osobowość prawną i nie wiem co tam się zmieniło, jednak moje zlecenie na tłoczenie płyt CD z dwóch tygodni przeciągnęło się najpierw na miesiąc a potem prawie na dwa miesiące. Tłoczyłem nie dla siebie a więc nękał mnie zleceniodawca.. i jego rzecz jasna gówno obchodziło (i słusznie) że nie wywiązuję się z umowy. Tylko mi nie jest wszystko