@Zenon_Zabawny: Pomijając jakość tego szlamu można pokusić się o zrozumienie przesłania, a więc:
kobieta w koszulce biało-czerwonej symbolizuje Polskę natomiast ten facet w niebieskiej koszulce z nieogarniętym #!$%@? może być postrzegany jako UE która chce nas wyruchać.
Czasami wierzę, że istnieje jakaś tajna organizacja na czele której stoją Niemcy, Ruski, Żydzi i narodowi zdrajcy która ma na celu poprzez ingerencję w każdą sferę życia zdeprecjonować i ośmieszyć Polskę... i chcę w to wierzyć, bo myśl, że sami trwonimy tak duże pieniądze przyprawia mnie o mdłości...
Żenada to latanie. Warszawa drugi Hong Kong. Powinni mieć skośne oczy i wydawać okrzyki bojowe. A pogoń za blondyną, cóż, prymitywny pomysł. Dużo lepiej by to wyglądało, gdyby się spotkali jak znajomi i razem pobiegali (bez latania), zwiedzając piękną stolicę. W ogóle miasto jest ładnie pokazane, jeśli ktoś nie widział na własne oczy, to może uwierzyć że tak wygląda.
Produkcja spotu promującego m.st. Warszawa w kontekście Miasta-Gospodarza Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2012 TM, na podstawie scenariusza przekazanego przez Biuro Promocji Miasta
Z tym wzwodem, to nie przesadzajmy - gdyby nie opis, pewnie bym na niego zwrócił uwagi. Natomiast całość reklamy - tragiczna. Nie wiem kto za to zapłacił.
Pomysł ze stalkerem na sterydach prześladującym dziewczynę? FAIL
Wplecenie na siłę "modnego" tematu biegania i zbudowanie na nim całości fabuły? FAIL
Pretensjonalne korpo-szczury na końcu? FAIL
Potem się dziwić, że Wawa ma taki wizerunek, jaki ma, gdy promują ją takie oderwane od rzeczywistości idiotyzmy.
Kocham to: film za 500 tys. w jakości 360p. tak samo było z klipem na targach w bodajże Szanghaju by Platige image opowiadającym o historii Polski - też tylko 360p.
Nie tylko motyw goniącego gwałciciela, ale też promowanie samobójstwa poprzez skakanie z 20 metrowego mostu i wysokich budynków.
Jak widać po tym filmiku: nie wystarczy naj,,,ebać efektów specjalnych, bo najważniesze to dobry pomysł na scenariusz. Bez tego wychodzi szmira. Szmira za którą urzędnicy zapłacili grube dziesiątki, a może i setki tysięcy złotych. Ciekawe ile. Ktoś powyżej napisał, że pół miliona złotych. Szok. To trochę tak, jakby sobie tymi pieniędzmi d... wytarli.
powiedzcie, ten most z którego na początku skaczą to nie ten z którego skoczyli polscy żołnierze po zamachu na Kutscherę? Nie jestem z WWA, na tym moście ze dwa razy byłem i mi się podobny wydaje.
To prawie dokładnie to samo miejsce, choć wydaje mi się, że żołnierze skakali nieco bliżej środka rzeki a nimfomanka i gwałciciel nieco bliżej praskiej strony. Ale to trochę rzeczywiście profanacja symbolu - nie wiem, czy wynikająca z niewiedzy czy ze złej woli, ale raczej nie powinno się wykorzystywać akurat tego miejsca do promowania jakiejś komercyjnej imprezy.
@calkowicieanonimowy: Podejrzewam, że po prostu nikt z ekipy realizującej materiał nie miał pojęcia o tym historycznym wydarzeniu, a że podjechali od strony Pragi (kierunek ruchu na moście i rozdzielenie pasów ruchu torowiskiem po prostu nie zauważyli tablicy umieszczonej nieco dalej, choć jak na warunki miejscowe całkiem dobrze wyeksponowanej.
@xircom2: No właśnie. Wystarczyło ogłosić konkurs na taki film z pulą nagród np. 25 tys.zł i zrobić głosowanie przez internet. A tak 400 tys. zł zostało wyrzucone w błoto.
Trzeba przyznać , że oprócz kompletnego braku dynamiki w montażu klip jest debilny jak ... ( tu wpisać swoje ulubione ) ... Ktoś to obejrzał przed zgodą na publikację w ogóle ?
Komentarze (203)
najlepsze
kobieta w koszulce biało-czerwonej symbolizuje Polskę natomiast ten facet w niebieskiej koszulce z nieogarniętym #!$%@? może być postrzegany jako UE która chce nas wyruchać.
Jednak potwierdza się zasada, że publiczne pieniądze można wyrzucić tylko w błoto.
Jeszcze w 2:06 mu zerka na tego fiuta. Może jednak nimfomanka? :D
TPS Sp. z o.o. Telewizyjne Profesjonalne Studio
Wartość wybranej oferty: 505 750,00 zł
Pomysł ze stalkerem na sterydach prześladującym dziewczynę? FAIL
Wplecenie na siłę "modnego" tematu biegania i zbudowanie na nim całości fabuły? FAIL
Pretensjonalne korpo-szczury na końcu? FAIL
Potem się dziwić, że Wawa ma taki wizerunek, jaki ma, gdy promują ją takie oderwane od rzeczywistości idiotyzmy.
@Farquart: NO WAI! Po sterydach nie staje
a klip faktycznie na "światowym" poziomie:
- jest ekologiczne (jogging),
- lajtowo (parkour)
- i światowo (młody biznes)
ino sensu brak...
pół miliona za taki badziew? tylko w Polsce
Sam scenariusz został zakupiony za 20 tysięcy złotych.
/za niezalezna.pl/
Mam wersję ściągniętą z neta w niby 1280x720, ale jakość pozostawia wiele do życzenia.
http://img21.imageshack.us/img21/5241/beztytuucai.png
Co do Bagińskiego w Szanghaju - tam raczej musieli mieć przynajmniej Full HD, po prostu na necie nie ma nic ciekawszego - albo ja o czymś nie wiem.
Zawsze mnie wku*wia jak dają ciapy, a nie facetów do reklam, że niby sportowcy.
Tak jak w reklamie jakiejś pianki do golenia. Stoi taki jasiu i karnego z czuba kopie mało nogi sobie nie urwie.
Jak widać po tym filmiku: nie wystarczy naj,,,ebać efektów specjalnych, bo najważniesze to dobry pomysł na scenariusz. Bez tego wychodzi szmira. Szmira za którą urzędnicy zapłacili grube dziesiątki, a może i setki tysięcy złotych. Ciekawe ile. Ktoś powyżej napisał, że pół miliona złotych. Szok. To trochę tak, jakby sobie tymi pieniędzmi d... wytarli.
To prawie dokładnie to samo miejsce, choć wydaje mi się, że żołnierze skakali nieco bliżej środka rzeki a nimfomanka i gwałciciel nieco bliżej praskiej strony. Ale to trochę rzeczywiście profanacja symbolu - nie wiem, czy wynikająca z niewiedzy czy ze złej woli, ale raczej nie powinno się wykorzystywać akurat tego miejsca do promowania jakiejś komercyjnej imprezy.
Przynajmniej cena (505tys) jest w pełni profesjonalna.
"Bo jedna myśl im chodzi po głowie,
którą tak streszczę:
Co by tu jeszcze spieprzyć panowie,
co by tu jeszcze?"