Jakiś rok temu zakupiłem dysk sieciowy Synology DS211j. Urządzenie posiada z tyłu wiatraczek, który to od jakiegoś czasu strasznie hałasował.
Napisałem więc maila do supportu Synology z pytaniem czy można ten wiatraczek wymienić i ewentualnie na jaki model. Dokładnie po jednym dniu dostałem odpowiedź:
`Thank you for your message.
We can send you a fan replacement to resolve the problem. Please help fill out the following mailing form, we will arrange the parcel for you immediately:
Full Name:
Address:
Postal Code:
City:
Country:
Tel.Number:
If you have further questions or suggestions, please feel free to contact us again.`
Przyznam, że trochę mnie zaskoczyli, i z lekkim niedowierzaniem wypełniłem pola. Dostałem za godzinę odpowiedź, że wiatraczek zostanie wysłany tak szybko jak się da i mam czekać na nr listu przewozowego. Nr listu dostałem następnego dnia, a wiatraczek dotarł po 3 dniach. Koszt przesyłĸi i wiatraczka w całości pokryła firma Synology.
Napisałem ten wykop bo uważam, że trzeba chwalić firmy, które dbają o swojego klienta.
Pozdrawiam.
Zdjęcia przesyłĸi i wiatraczka:
![](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/11roQmv_c4CUUv33PQIU7gZMKqe7vw08rMcgui8f,wat600.jpg?author=ven&auth=94a48ee77e2ac12777eecce2fb05c197)
Komentarze (1)
najlepsze