Wydaje mi się, że magiczne słowo, którego brakło w e-mailach i rozmowach z konsultantami to "reklamacja". Najlepiej pisemna, bo na nią muszą odpowiedzieć w jakimśtam terminie, a jeśli nie, to z automatu przyznają ci rację (nie pamiętam ustawy i paragrafu, trzeba by poczytać o prawach konsumenta). Spróbuj nie "informować o problemie" a "reklamować usługę", może poważniej potraktują.
Reklamację składa się dopiero po zakończeniu okresu rozliczeniowego którego dotyczy.
W reklamacji należy koniecznie podać konkretne żądania finansowe oraz numer konta lub słowa: kwotę tą proszę zaliczyć na poczet przyszłych płatności.
Standardowo domaga się zwrotu abonamentu za okres od pierwszego zgłoszenia problemu do jego ostatecznego usunięcia (lub końca okresu) + jeszcze dwu krotność tej kwoty jako odszkodowanie/kara za niewywiązanie się z umowy + jeszcze
ludzie w infolinii generalnie mają wyj$%%ne na klienta - oni się z firmą nie identyfikują, bo i dlaczego - to w końcu gówniana praca, za marne pieniądze. Nie miej żalu do laski z infolinii. Zagłosuj nogami, jeśli możesz, a jeśli nie to psiocz na rząd - oni wszystko przyjmą na klatę ;)
W takich sytuacjach można tylko współczuć bo większe cyrki przechodziłem z Netią, ale mam Aster od dwóch lat (za miesiąc koniec umowy), przez dwa lata nie miałem ani jednej awarii, jedyne na co można narzekać to wysokie ceny.
"W przypadku skorzystania z usług UPC na powyższych zasadach nastąpi równoczesne rozwiązanie umowy o świadczenie usług przez Aster, bez konsekwencji. " Zrezygnuj z Aster na rzecz UPC, może jakieś gratisy dostaniesz ( premium na RT ; O )
Aster zostało przejęte przez UPC, trochę to naiwne, ale może właśnie do nich powinieneś się najlepiej udać (wiem że szkoda czasu ale) i to obgadać.
@stasiuuu: Dzięki za podpowiedź :) Niestety numer nie przejdzie, bo tak jak napisałem w innym komentarzu tutaj, Aster ma wyłączność na świadczenie usług na moim osiedlu. Więc alternatywą jest tylko mobilny...
@wojtekmaj: Sorry usunąłem przypadkiem, bo za dużo kombinowałem. W każdym razie poczytaj o UPC, czasem jest ok a czasem lecą konkretnie w !$$#a. Ale z drugiej strony i tak nie widzę alternatywy wiec dalej z nimi umowę mam.
@Wariatek: Uch, dzięki za ostrzeżenie. No jeszcze tylko 9 miesięcy z tą parodią dostawcy (który zresztą ma wyłączność na naszym osiedlu). Poważnie zastanawiam się nad internetem mobilnym; w przerwach w dostawie od Aster korzystam niejako z przymusu z Play Online i hula aż się ciepło na duszy robi... ;)
Komentarze (17)
najlepsze
Wykop ;D
Reklamację składa się dopiero po zakończeniu okresu rozliczeniowego którego dotyczy.
W reklamacji należy koniecznie podać konkretne żądania finansowe oraz numer konta lub słowa: kwotę tą proszę zaliczyć na poczet przyszłych płatności.
Standardowo domaga się zwrotu abonamentu za okres od pierwszego zgłoszenia problemu do jego ostatecznego usunięcia (lub końca okresu) + jeszcze dwu krotność tej kwoty jako odszkodowanie/kara za niewywiązanie się z umowy + jeszcze
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY
z dnia 1 października 2004 r.
w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać
reklamacja usługi telekomunikacyjnej
(Dz.U.04.226.2291)
§ 7. 1. Jednostka dostawcy usług rozpatrująca reklamację, w terminie 30 dni od dnia jej złożenia,
udziela w formie pisemnej odpowiedzi na reklamację.
2. Odpowiedź na reklamację powinna zawierać:
1) nazwę jednostki dostawcy usług rozpatrującej reklamację;
2) powołanie podstawy prawnej;
3) rozstrzygnięcie o uznaniu lub odmowie uznania
Aster zostało przejęte przez UPC, trochę to naiwne, ale może właśnie do nich powinieneś się najlepiej udać (wiem że szkoda czasu ale) i to obgadać.
Komentarz usunięty przez moderatora
Edit: z oficjalnej strony: http://www.upc.pl/Polaczenie-z-Aster/